آخرین مطالب

در نشست مشترک روابط عمومی‌ها و رسانه‌های تربت حیدریه مطرح شد:

تاکید بر بروزشدن روابط عمومی‌ها / موفقیت‌های شرکت نفت مدیون انعکاس آنها توسط روابط عمومی‌ و رسانه‌هااست/ روابط عمومی‌ها موظف به تولید اخبار موثق و امیدوار کننده هستند اجتماعی

تاکید بر بروزشدن روابط عمومی‌ها / موفقیت‌های شرکت نفت مدیون انعکاس آنها توسط روابط عمومی‌ و رسانه‌هااست/ روابط عمومی‌ها موظف به تولید اخبار موثق و امیدوار کننده هستند

  بزرگنمایی:
با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار گرفته‌ایم، مهمترین ابزار روابط عمومی‌ها برای معرفی عملکرد دستگاه خود، بروز شدن به دانش روز و تجهیز به ابزار کار مدرن است.

پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir

نوید تربت- رضا اسدنیا- با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار گرفته‌ایم، مهمترین ابزار روابط عمومی‌ها برای معرفی عملکرد دستگاه خود، بروز شدن به دانش روز و تجهیز به ابزار کار مدرن است.

 به گزارش خبرنگار نوید تربت، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه در نشست مشترک روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی به مناسبت هفته روابط عمومی افزود: امروز فضای مجازی بخش زیادی از فضای معتبر رسانه‌ای را به خود اختصاص داده و متاسفانه مردم نیز بدون توجه به صحت و سقم مطالب منتشر شده در فضای مجازی، هر روز بیشتر از روز قبل از رسانه‌های معتبر و رسمی فاصله می‌گیرند.

علی‌اکبر کی‌پور گفت: به عبارت بهتر فضای مجازی ابتدا به ساکن از میزان مطالعه مردم کاسته و  در مراحل بعد موجب شده شهروندان نسبت به اخبار آن دقت، تشخیص، تعمق و تحقیق خود را از دست بدهند و این طبیعی است در چنین فضایی تشخیص سره از ناسره بسیار دشوار شده‌است.

کی‌پور دنیای کنونی را "عصر تقابل رسانه‌ها" نامید و اظهار کرد: در همین روزهای اخیر شاهد این تقابل میان رسانه‌های متعهد به نظام اسلامی و مردم ایران با رسانه‌های معاند داخل و خارج کشور بوده و هستیم.

فرماندار تربت حیدریه گفت: در حالی که تا قبل اجرای طرح اقتصادی دولت مبنی بر اصلاح ارز ترجیحی، بخش اعظمی از یارانه‌ها به جای آنکه به جیب مردم برود، نصیب قاچاق‌چیان سوخت و آرد می‌شد، امروز می‌بینیم رسانه‌های معاند تنها انگشت بر گرانی کالاهای اساسی گذاشته‌اند.

کی‌پور در بخش دیگری خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: شما وظیفه دارید عملکرد خوب دستگاه خود را منعکس کنند زیرا مردم نیاز به روحیه مثبت و شنیدن اخبار خوب دارند.

 

موفقیت‌های شرکت نفت را مدیون انعکاس آنها توسط روابط عمومی و رسانه‌هامی دانیم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه نیز به عنوان میزبان جلسه گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط بین سازمان و مردم و همچنین رساندن پیام 2 طرف به یکدیگر می‌باشد.

جواد بلندی افزود: بر این اساس یکی از موفقیت‌های این شرکت را در سطح کشور مدیون اطلاع‌رسانی به موقع توسط روابط عمومی و در مرحله بعد انعکاس آن توسط رسانه‌های جمعی به شهروندان هستیم.

وی گفت: گواه این ادعا اختلال در سیستم سامانه سوخت رسانی کشور در آبان پارسال است که شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه نخستین شرکتی بود که با اتکا به بنیه فنی نیروهای خود در همان ساعات اولیه بر مشکل غلبه کرد.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه افزود: از دیگر دستاوردهای ما کسب رتبه نخست کشور در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی با کمک 204 دستگاه است به طوری که اکنون میزان سوخت رسانی ما به 10 شهرستان تحت پوشش و استان‌های همجوار در سال به طور میانگین یک میلیارد و 300 میلیون لیتر انواع فراورده‌های سوختی است.

بلندی همچنین گفت: کسب رتبه نخست در عملکرد ناوگان حمل و نقل با 99 درصد نفتکش، کسب رتبه دوم بعد اصفهان در استقرار سیستم مدیریت انرژی، کسب رتبه نخست در بهینه سازی مصرف انرژی در بین مناطق 37 گانه کشور و همچنین کسب رتبه برتر روابط عمومی در بین مدیران روابط عمومی وزارت نفت از دیگر موفقیت‌های این شرکت نفت منطقه‌ای است.

 

روابط عمومی‌ها موظف به تولید اخبار موثق و امیدوار کننده هستند

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تربت‌حیدریه نیز گفت: وظیفه مهم و خطیر روابط عمومی‌ها معرفی آخرین دستاوردهای سازمان خود است.

علی نیرویی افزود: روابط عمومی‌ها همچنین موظف هستند با تولید اخبار موثق و امیدوار کننده، مردم را نسبت به سازمان خود خوشبین و فرایند اعتمادسازی را تسهیل ببخشند.

وی که مدیر روابط عمومی شرکت نفت نیز هست گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که چهار ناحیه مشتمل بر 10 شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان را را زیرپوشش دارد.

نیرویی افزود: همچنین این منطقه نفتی دارای 63 جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، 9 مرکز عرضه گاز مایع، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 120 فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین 32 جایگاه فعال عرضه سی.ان.جی است.

در این نشست از حمیدرضا عیدی مدیر روابط عمومی فرمانداری که بتازگی به سمت بخشدار بخش بایگ منصوب شده و همچنین خبرنگاران همیار شرکت نفت تجلیل شد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت‌حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

امام جمعه تربت حیدریه: اعضای شورای باید به وعده‌های باقی مانده خود عمل کنند

رقابت 4 هزار و 623 داوطلب کنکور سراسری در تربت حیدریه

کشت گندم و جو دیمی در بیش از4500 هکتار اراضی بخش رخ تربت حیدریه

خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا

پدیده جدید راه خواری در پارک پیشکوه تربت حیدریه+ جوابیه

بورسیه رتبه های زیر هزار کنکور برای پنجمین سال متوالی توسط خیر نیک اندیش تربتی

همه خدمات پیشگیری و درمان هاری به‌صورت کاملآ رایگان انجام می‌شود

رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری های شهرستان زاوه شکسته شد

رفع تداخل بیش از 21هزار هکتار اراضی شهرستان مه ولات

آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟ / جعبه پاندورا باز شد

افزایش 51 درصدی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان

شرایط جدید بنیاد مسکن برای تامین قیر رایگان به زیان روستاهای محروم است

جاذبه های چشم‌نواز بهاری محیط زیست خراسان رضوی

نقش مؤثرشرکت نفت منطقه تربت حیدریه در تامین پایدار سوخت خراسان جنوبی

بی توجهی به مناسب سازی معابر تربت حیدریه، خطری در کمین کم توانها

در «رویدادی بی‌سابقه»، یک ستاره‌ مرده‌ زندگی را از سر گرفت

تصاویر: سیل در دوبی

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار