در نشست مشترک روابط عمومی‌ها و رسانه‌های تربت حیدریه مطرح شد:
تاکید بر بروزشدن روابط عمومی‌ها / موفقیت‌های شرکت نفت مدیون انعکاس آنها توسط روابط عمومی‌ و رسانه‌هااست/ روابط عمومی‌ها موظف به تولید اخبار موثق و امیدوار کننده هستند
چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 21:00:39
پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir

نوید تربت- رضا اسدنیا- با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار گرفته‌ایم، مهمترین ابزار روابط عمومی‌ها برای معرفی عملکرد دستگاه خود، بروز شدن به دانش روز و تجهیز به ابزار کار مدرن است.

 به گزارش خبرنگار نوید تربت، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه در نشست مشترک روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی به مناسبت هفته روابط عمومی افزود: امروز فضای مجازی بخش زیادی از فضای معتبر رسانه‌ای را به خود اختصاص داده و متاسفانه مردم نیز بدون توجه به صحت و سقم مطالب منتشر شده در فضای مجازی، هر روز بیشتر از روز قبل از رسانه‌های معتبر و رسمی فاصله می‌گیرند.

علی‌اکبر کی‌پور گفت: به عبارت بهتر فضای مجازی ابتدا به ساکن از میزان مطالعه مردم کاسته و  در مراحل بعد موجب شده شهروندان نسبت به اخبار آن دقت، تشخیص، تعمق و تحقیق خود را از دست بدهند و این طبیعی است در چنین فضایی تشخیص سره از ناسره بسیار دشوار شده‌است.

کی‌پور دنیای کنونی را "عصر تقابل رسانه‌ها" نامید و اظهار کرد: در همین روزهای اخیر شاهد این تقابل میان رسانه‌های متعهد به نظام اسلامی و مردم ایران با رسانه‌های معاند داخل و خارج کشور بوده و هستیم.

فرماندار تربت حیدریه گفت: در حالی که تا قبل اجرای طرح اقتصادی دولت مبنی بر اصلاح ارز ترجیحی، بخش اعظمی از یارانه‌ها به جای آنکه به جیب مردم برود، نصیب قاچاق‌چیان سوخت و آرد می‌شد، امروز می‌بینیم رسانه‌های معاند تنها انگشت بر گرانی کالاهای اساسی گذاشته‌اند.

کی‌پور در بخش دیگری خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: شما وظیفه دارید عملکرد خوب دستگاه خود را منعکس کنند زیرا مردم نیاز به روحیه مثبت و شنیدن اخبار خوب دارند.

 

موفقیت‌های شرکت نفت را مدیون انعکاس آنها توسط روابط عمومی و رسانه‌هامی دانیم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه نیز به عنوان میزبان جلسه گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط بین سازمان و مردم و همچنین رساندن پیام 2 طرف به یکدیگر می‌باشد.

جواد بلندی افزود: بر این اساس یکی از موفقیت‌های این شرکت را در سطح کشور مدیون اطلاع‌رسانی به موقع توسط روابط عمومی و در مرحله بعد انعکاس آن توسط رسانه‌های جمعی به شهروندان هستیم.

وی گفت: گواه این ادعا اختلال در سیستم سامانه سوخت رسانی کشور در آبان پارسال است که شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه نخستین شرکتی بود که با اتکا به بنیه فنی نیروهای خود در همان ساعات اولیه بر مشکل غلبه کرد.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه افزود: از دیگر دستاوردهای ما کسب رتبه نخست کشور در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی با کمک 204 دستگاه است به طوری که اکنون میزان سوخت رسانی ما به 10 شهرستان تحت پوشش و استان‌های همجوار در سال به طور میانگین یک میلیارد و 300 میلیون لیتر انواع فراورده‌های سوختی است.

بلندی همچنین گفت: کسب رتبه نخست در عملکرد ناوگان حمل و نقل با 99 درصد نفتکش، کسب رتبه دوم بعد اصفهان در استقرار سیستم مدیریت انرژی، کسب رتبه نخست در بهینه سازی مصرف انرژی در بین مناطق 37 گانه کشور و همچنین کسب رتبه برتر روابط عمومی در بین مدیران روابط عمومی وزارت نفت از دیگر موفقیت‌های این شرکت نفت منطقه‌ای است.

 

روابط عمومی‌ها موظف به تولید اخبار موثق و امیدوار کننده هستند

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تربت‌حیدریه نیز گفت: وظیفه مهم و خطیر روابط عمومی‌ها معرفی آخرین دستاوردهای سازمان خود است.

علی نیرویی افزود: روابط عمومی‌ها همچنین موظف هستند با تولید اخبار موثق و امیدوار کننده، مردم را نسبت به سازمان خود خوشبین و فرایند اعتمادسازی را تسهیل ببخشند.

وی که مدیر روابط عمومی شرکت نفت نیز هست گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که چهار ناحیه مشتمل بر 10 شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان را را زیرپوشش دارد.

نیرویی افزود: همچنین این منطقه نفتی دارای 63 جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، 9 مرکز عرضه گاز مایع، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 120 فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین 32 جایگاه فعال عرضه سی.ان.جی است.

در این نشست از حمیدرضا عیدی مدیر روابط عمومی فرمانداری که بتازگی به سمت بخشدار بخش بایگ منصوب شده و همچنین خبرنگاران همیار شرکت نفت تجلیل شد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت‌حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.


http://navidtorbat.ir/fa/News/17689/تاکید-بر-بروزشدن-روابط-عمومی‌ها-موفقیت‌های-شرکت-نفت-مدیون-انعکاس-آنها-توسط-روابط-عمومی‌-و-رسانه‌ها
بستن   چاپ