آخرین مطالب

پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛ سیاسی

پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛

  بزرگنمایی:
سفیر روسیه در تهران: گریبادوف برای شما دشمن است برای ما شاعر و دیپلماتی بزرگ/ واکنش فرهاد مجیدی به خبر جادوگری در تیمش /پلیس: از ۱۰۰ تصادف، ایربگ ۹۳ خودرو باز نمی‌شود/ مخالفان برجام در یک فولکس واگن جا می‌شوند/ سردار کوثری: ایران و روسیه، منافع خود را جداگانه پیگیری می کنند

پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir

علم الهدی: پیگیر تخصیص زمین موتورسواری برای بانوان هستم

علم الهدی در دیدار با وزیر ورزش با بیان اینکه باید ورزش بانوان بیش از پیش موردتوجه و حمایت قرار بگیرد، بر اهمیت توجه به حقوق بانوان در حوزه ورزش تأکید کرده و گفته: باید در حوزه ورزش، رویکرد همه اقدامات در جهتی باشد که حقوق بانوان را نیز تأمین کند. به فضل خدا در مشهدالرضا(ع) این هدف تا حد زیادی موردتوجه قرار دارد؛ تا جایی که من شخصاً در موضوع تخصیص زمین موتورسواری برای بانوان پیگیر قضیه بودم و علاوه بر این، خوشبختانه هم‌اکنون نیز تعدادی از پارک‌های بالاتر از 5 هکتار در مشهد به بخش ویژه بانوان مجهز هستند و بانوان می‌توانند در آن‌ها با آرامش خاطر به ورزش بپردازند.

نماینده همدان: مجلس با تصمیم شورای عالی فضای مجازی به‌زودی طرح صیانت را در دستور کار قرار می‌دهد

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی با اشاره به تصمیم دیروز شورای عالی فضای مجازی درباره طرح صیانت از فضای مجازی اظهار داشت: اعضای کمیسیون قبلاً نیز در صحبت های خودشان بیان کرده بودند که کار شورای عالی فضای مجازی سیاست گذاری است و کار قانون گذاری بر عهده مجلس شورای اسلامی است. وی ادامه داد: بارها بر مخالفین تکرار کرده بودیم که اگر قرار است در شورای عالی فضای مجازی درباره فضای مجازی اتفاقاتی می‌افتاد تا کنون باید صورت می‌گرفت اما تاکنون هیچ اتفاقی رقم نخورده است. عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی مجلس با بیان اینکه اعضای شورای عالی فضای مجازی اختیار تصویب قانون در رابطه با این فضا را به مجلس داده است، گفت: این اتفاق دیروز شورای عالی فضای مجازی یکی از بهانه های مخالفان طرح صیانت از فضای مجازی را گرفت. فلاحی تصریح کرد: با تصمیم شورای عالی فضای مجازی، مجلس به زودی طرح صیانت را در دستور کار قرار می دهد تا یک قانون و چارچوبی برای این فضای ترسیم کند؛ زیرا این حق ایران است که همانند کشورهای دنیا یک قانون درباره با فضای مجازی داشته باشد. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچگاه این طرح قصد فیلترینگ یا بستن شبکه‌های اجتماعی را ندارد مردم مطمئن باشند که فقط قصد قانونمند کردن فضای مجازی را دارد.

پلیس: از 100 تصادف، ایربگ 93 خودرو باز نمی‌شود

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروسازان می گویند رانندگان با زاویه مناسب تصادف کنند تا ایربگ خودرو باز شود. سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رئیس جمهور به من تاکید کرد که بایستید تا خودروها کیفی و ایمن شود، وگرنه شماره نکنید. به گفته سردار هادیانفر از 100 تصادف، ایربگ 93 خودرو باز نمی شود. رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهای ما نه زیباست نه ایمنی دارد نه کیفیت دارد، خیلی هم گران است. به گفته هادیانفر اینکه بجای 1 میلیون خودرو، 3 میلیون خودرو تولید کنیم، افتخار ندارد. باید به جای افزایش کمیت، کیفیت و ایمنی خودروها را افزایش دهیم.

واکنش تند نماینده مجلس به تصمیم شورای عالی فضای مجازی

نماینده تهران از تصمیم شورای عالی فضای مجازی برای واگذاری تعیین تکلیف صیانت به بهارستان انتقاد تندی کرد. مجتبی توانگر. نماینده تهران در مجلس نوشت: امروز بدون حضور رئیس مجلس، برخی اعضای شورای عالی فضای مجازی و دولتی ها بدون رای گیری صرفا گفته اند که #طرح_صیانت بهتر است در مجلس تصویب شود. انگار فقط خواسته اند از خودشان سلب مسئولیت کنند. کسی نمی خواهد افتضاح طرح صیانت را گردن بگیرد. پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری هم برای خبر امروز شورایعالی فضای مجازی تیتر زده: «طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس به سرانجام برسد.» آیا دولت و شورایعالی با مفاد این طرح موافق هستند؟ بهتر است دولت صریح نظر دهد و اگر این طرح را قبول دارد رسما به مردم بگوید. دانستن حق مردم است.

واکنش فرهاد مجیدی به خبر جادوگری در تیمش

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دربی گفت: همیشه می‌گویم خدایا! اگر لیاقت دارم به من بیشتر بده و اگر ندارم همینقدر کافی است که شما را به این روز می‌اندازد که این سوال را می‌پرسید. جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز برای من دعا می‌کند. جادوی من پدرم است و درست است که در قید حیات نیست اما برایم دعا می‌کند. جادوی من تلاش بازیکنانم است که با همه مشکلات و با تمام توان کار کردند. جادوی من حمایت هواداران است که با همه شیطنت‌هایی که شده نتوانستند تیم را به هم بریزند و مجبور شدم حرف بزنم تا نقاب‌شان برداشته شود.جادوی من حمایت کادرفنی است که شبانه‌روز تلاش می‌کند. در شأن یک خبرنگار نیست که چنین سؤالی را مطرح کند. برای من قبلاً هم از این حرف‌ها درآورده‌اند، این حرف‌ها تنها انگیزه من را بیشتر می‌کند. واقعاً از خدا ممنونم که اینقدر به من عزت داده که شما را به این روز می‌اندازد.

مقایسه مخارج اجاره‌نشینی در تهران و بقیه شهر‌های بزرگ ایران

آپارتمان‌های 80 تا 100 متری با دو اتاق خواب برای خانواده‌های کم‌جمعیت با بچه‌های کوچک مناسب هستند.در گلشهر کرج، مستاجران برای چنین واحدی باید توانایی پرداخت 80 میلیون پول پیش و تقریبا ماهی چهار میلیون تومان اجاره ماهیانه را داشته باشند.آپارتمانی با همین وسعت در بلوار اقبال مشهد به 40 میلیون تومان رهن و ماهی چهار و نیم میلیون اجاره نیاز دارد.در چهار باغ اصفهان، واحدی با متراژ مشابه 100 میلیون پول پیش و اجاره ماهیانه پنج و نیم میلیونی نیاز دارد. /فرارو

سردار کوثری: ایران و روسیه، منافع خود را جداگانه پیگیری می کنند

سردار اسماعیل کوثری، نماینده مجلس:ایران ذره‌ای از منافع خود کوتاه نخواهد آمد، تمامی منافع خود را دنبال می‌کنیم.روسیه منافع خود را می‌بیند و ما تابع کسی نیستیم. به صورت مستقل مسائل خود را پیش می‌بریم و روسیه هم به عنوان عضو اصلی شورای امنیت سازمان ملل ، خودش می‌داند و اختیاراتش.احتمال مذاکره مستقیم زمانی است که دقیقا به آنچه که ما می‌خواهیم برسیم. تحریم‌ها باید برداشته شود و این مسئله راستی‌آزمایی شود.اگر خطاها و خلاف‌هایی که در دور گذشته مذاکرات انجام دادند را جبران کنند می‌توان امیدوار بود.ما هم نیز تجربه سابق را داریم و همه با هم یکی هستیم و مصمم هستیم که منافع کشور و ملت در نظر گرفته شود، با این شرایط توافق نزدیک است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و غنی‌سازی اورانیوم 60 درصد را پیگیری می‌کنیم./خبرآنلاین

رویانیان: احمدی نژاد استقلالی بود

در آن دربی معروف، احمدی نژاد خوشحال بود که پرسپولیس 2 بر صفر باخته، به خانه که رسید دید 3 بر 2 پرسپولیس برد، شوکه شد!

مخالفان برجام در یک فولکس واگن جا می‌شوند

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی: یک جریان بی ریشه داخلی در چندسال اخیر به بهانه‌های مختلف به تیم‌های مذاکره‌ کننده هسته‌ای حمله می کند. اخذ تضمین روسیه از آمریکا برای عدم تداخل تحریم‌های جنگ «اوکراین» با برجام، به نوعی خیال تمامی طرف‌های برجامی را راحت کرد. باید بپذیریم که اصلی‌ترین مانع بر سر احیای برجام، «آمریکا» است. آمریکایی‌ها باید تضمین دهند که دیگر از «برجام» خارج نمی‌شوند. شواهد امر نشان می‌دهد که توافق نهایی در دسترس است. برخی از به اصطلاح سیاسیون داخلی، «ادا» و «شکلک» کار سیاسی را در می‌آورند. تعداد تندروهای مخالف برجام به اندازه یک فولکس واگن و مینی بوس است /قرن‌نو

حشمت مهاجرانی بستری در امارات

حشمت مهاجرانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران به دلیل بیماری در امارات بستری است و پزشکان معالج از او نمونه‌برداری کرده اند تا نوع بیماری‌ وی آگاهی پیدا کنند.

توئیت سفیر ایران در مسقط درباره نقش عمان در آزادی نازنین زاغری

سفیر ایران در مسقط در مورد نقش عمان در آزادی نازنین زاغری توییتی را منتشر کرد.

علی نجفی در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت: «عمان: یکبار دیگر بر مدار خیرخواهی، حکمت و تدبیر
ایران: همچنان بر مدار عزت، حکمت و مصلحت
پاینده باد روابط دوستانه دو کشور»

امروز چهارشنبه نازنین زاغری آزاد شد.

سفیر روسیه در تهران: گریبادوف برای شما دشمن است برای ما شاعر و دیپلماتی بزرگ

سفیر روسیه در تهران گفت: موضوع [الکساندر] گریبایدف، برای شما یک دشمن است و برای ما یک شاعر بزرگ و دیپلمات برجسته، ما به او احترام قائلیم، شما نسبت به او نفرت دارید، به این معنا نیست که شما به ما فشار بیاورید که نباید این کار را بکنید یا باید این کار را بکنید.

قالیباف: حذف ارز ترجیحی تصور اشتباهی است

قالیباف گفت: چیزی از سبد معیشتی مردم در سال 1401 کسر نمی‌شود. معیشت مردم اولویت دولت و مجلس است. حذف ارز ترجیحی تصور اشتباهی است، جابجایی صحیح است.

کنایه بودجه ای محمد فاضلی؛ پول تو فرهنگه!

محمد فاضلی از نحوه توزیع و تخصیص ردیف های بودجه انتقاد کرد.محمد فاضلی نوشت: بزرگواری چند سال قبل موقع تحلیل ردیف های بودجه گفت خوب دقت کنی میبینی پول -تو -فرهنگه. الان دیدم مجلس برای «ساترا» زیر مجموعه صدا و سیما 11500 میلیارد تومان بودجه نظارت بر تولیدات فضای مجازی گذاشته. برای همین، کلی عاشق کار فرهنگی هست. راستی گزارش کار پارسال ساترا را نمی دهید؟


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

تشکیل خانواده و فرزند آوری بدون زیر ساخت های مورد نیاز ممکن نیست

واژگونی خودرو در مه‌ولات دو کشته و مصدوم برجای گذاشت

مخازن آبهای زیرزمینی تربت حیدریه در وضعیت بحرانی است

اینجا تربت‌حیدریه، قلب جامعه کارگری نرم‌نرمک می‌تپد

احداث سه زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرک ولیعصر تربت حیدریه

10 مدرسه در دستور تخریب تربت حیدریه هنوز در حال استفاده است

اجرای طرح ایجاد باغچۀ سالم خانگی در شهرستان زاوه

ممیزی بیش از 130 هزار هکتار مراتع تربت‌حیدریه

قابلیت تبدیل شهر کَدکَن به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه

زیارت آستان بقیع در حرم خورشید هشتم

جامعه‌ای که از اهداف و آرمان‌های خود با استدلال دفاع نکند تحلیل می‌رود

حمایت دانشگاهیان تربت‌حیدریه از دانشجویان مدافع فلسطین

پزشکیان: بزرگان ما وقتی مریض می‌شوند سریع به اروپا می‌روند؛ چرا برای اقتصاد بیمار به سراغ اروپا نمی‌روید؟

زنان تاریخ‌‌ساز؛ با اولین مهمانداران زن هواپیما در جهان آشنا شوید

تجهیز کلینیک احمدیه تربت حیدریه به دستگاه اسلیت لمپ چشم پزشکی

خواف شهری از عهد اشکانیان و ساسانیان

امام جمعه تربت حیدریه: اعضای شورای باید به وعده‌های باقی مانده خود عمل کنند

رقابت 4 هزار و 623 داوطلب کنکور سراسری در تربت حیدریه

کشت گندم و جو دیمی در بیش از4500 هکتار اراضی بخش رخ تربت حیدریه

خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا

پدیده جدید راه خواری در پارک پیشکوه تربت حیدریه+ جوابیه

بورسیه رتبه های زیر هزار کنکور برای پنجمین سال متوالی توسط خیر نیک اندیش تربتی

همه خدمات پیشگیری و درمان هاری به‌صورت کاملآ رایگان انجام می‌شود

رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری های شهرستان زاوه شکسته شد

رفع تداخل بیش از 21هزار هکتار اراضی شهرستان مه ولات

آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟ / جعبه پاندورا باز شد

افزایش 51 درصدی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان

شرایط جدید بنیاد مسکن برای تامین قیر رایگان به زیان روستاهای محروم است

جاذبه های چشم‌نواز بهاری محیط زیست خراسان رضوی

نقش مؤثرشرکت نفت منطقه تربت حیدریه در تامین پایدار سوخت خراسان جنوبی

بی توجهی به مناسب سازی معابر تربت حیدریه، خطری در کمین کم توانها

در «رویدادی بی‌سابقه»، یک ستاره‌ مرده‌ زندگی را از سر گرفت

تصاویر: سیل در دوبی

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند