آخرین مطالب

پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛ سیاسی

پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛

  بزرگنمایی:
انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبری به سخنان علم الهدی درباره توصیه رهبری/ کریمی قدوسی: واشنگتن در خصوص موارد اختلافی نرمش نشان داده‌ / چرا آمارهای اقتصادی مسئولان دولت، با سفره مردم نمی خواند؟ / حمله روزنامه دولت به نمایندگان مجلس / ضارب سعید حجاریان در آموزش و پرورش سمت گرفت؟/ نقد تند سعید زیباکلام به حکمرانی «حاج‌آقایی» در کشور

پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir
نتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبری به سخنان علم الهدی درباره توصیه رهبری

ایرنا نوشت : مهدی فضایلی در توییتی به خطبه‌ نماز جمعه مشهد انتقاد کرد .سیداحمد علم‌الهدی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه مشهد، که در حرم منور رضوی برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با امامان جمعه، افزود: البته تاکید معظم له بر لزوم رفتار پدرانه داشتن امام جمعه با همه مردم، تکلیفی دوسویه ایجاد می کند که هم امام جمعه باید خود را پدر مردم بداند و هم برای مردم که امام جمعه را به عنوان پدر بپذیرند و البته هیچکس به پدر خود توهین و فحاشی نمی کند، لذا این حداقل وظیفه مردم در قبال امام جمعه است.پیرو این موضوع عضو دفتر نشر آثار رهبری در توییتی نوشت:آنچه از خطبه جمعه قبلامام جمعه محترم مشهد درباره توصیه مهم حضرت آقا به ائمه جمعه یعنی رفتار پدرانه با همه بازتاب پیدا کرد شگفت آور بود! ای کاش ایشنا ن در خطبه های این هفته توصیه مذکور ر با دقت بیشتری تبیین کنند تا سوء تفاهم ها برطرف بشود.

ضارب سعید حجاریان در آموزش و پرورش سمت گرفت؟

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که «سعید عسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ نشده است بلکه «سعید عسگری» منصوب شده است.در فضای مجازی خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه «سعید عسگر» که ضارب سعید حجاریان عضو اسبق شورای شهر تهران به عنوان معاون پرورشی و تربیت‌بندی آموزش و پرورش منطقه 18 تهران منصوب شده است.اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این مطلب اعلام کرد: فرد مذکور هیچ ارتباط و سمتی در آموزش و پرورش شهر تهران ندارد و سرپرست فعلی معاونت آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران «سعید عسگری» از معلمین بومی منطقه ١٨ شهر تهران است که پیش‌تر مسؤولیت‌هایی چون مربی قرآن مدارس، معاون پرورشی و فعالیت قرآنی در دارالقرآن آل یاسین منطقه ١٨ تهران را به عهده داشته است.از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به داور و ناظر مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان، نفر پنجم مسابقات قرآن فرهنگیان شهر تهران در رشته قصه گویی قرآنی، نفر اول مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان منطقه در رشته های اذان، قرائت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه‌گویی قرآنی و الگوی برتر تدریس نماز و کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ١٨ اشاره کرد.

نقد تند سعید زیباکلام به حکمرانی «حاج‌آقایی» در کشور

سعید زیباکلام، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی نوشت:ظرف این سال‎های اخیر، روند یا رفتار پارادایمی دیگری از ”حکمرانی حاج‌آقائی“ قابل روئیت تر شده. در جایی سیلی می ‎آید و یا قطاری از ریل خارج می‎شود و یا مجتمع چندین ده واحدی فرو می‎ریزد و یا محله‎ای متراکم از جمعیت دچار آتش ‎سوزی شدید می‎شود بدون اینکه ماشین‎های سازمان آتش ‎نشانی امکان ورود به نقاط کانونی حریق داشته باشند و هکذا. و سپس بسیاری از مقامات عالی‎رتبه، همچون رئیس جمهور، رئیس ‎مجلس، رئیس قوه قضائیه، معاون اول رئیس جمهور و هکذا، به مقامی یا نهادی تابع خود دستور بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی، و شناسایی علل وقوع حادثه یا فاجعه را صادر می‎کنند. در برخی موارد مقام عالی‎رتبه دستور می‎دهد «همۀ دستگاه‎ها اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات در دستور کار قرار دهند» (حاج آقا رئیسی دربارۀ سیل‎های اخیر).

سال‎های نیمۀ اول دهۀ شصت که پست‎های مدیریتی داشتم به سرعت متوجه شدم که بسیاری از این قبیل فرامین، هنگامی که به سطوح مدیریت‎های اجرایی و کارشناسی می‎رسد، در اکثر قریب به اتفاق موارد بی ‎سروصدا بایگانی می‎شود و در صورتی که مقام دستوردهنده چندین ماه یا سال بعد پیگیر اجرای دستور خود شود مدیران میانی و پایین دستی با همکاری کارشناسان خود، همان کارمندان، گزارشی از اقدامات برایش تهیه می‎کنند که آن مقام باید هم وقت کافی برای مطالعۀ دقیق گزارش داشته باشد و هم بسیار هوشمند و نکته‌سنج باشد تا بفهمد در واقع هیچ کاری انجام نشده .

آنچه اما در عمل رخ می‎دهد این است که این مقامات در اکثر قریب به اتفاق موارد، هیچ‌گاه پیگیر اجرای دستور خود نمی‎شوند و در موارد نادری هم که بشوند بسیار نامحتمل است که مجال خواندن دقیق گزارش اقدامات را داشته باشند، و چنانچه بر حسب تصادف، با هشیاری و دقت بالا بخوانند و متوجه شوند هیچ اقدام جدّیِ موثّری انجام نشده، قریب به محال است که از مقصران دستگاه تابعۀ خود بازخواست کرده، اِعمال مجازات کند و سپس ماجرا را به اطلاع جمهور مردم برساند.

تا اینجای این چهره از ”حکمرانی حاج‌آقائی“، تنها به رفتار حاکمان و مقامات و دستگاه‎های اجرایی حکمرانی پرداختم. اما در این چهره، رسانه‎ ها هم نقش فوق ‎العاده موّثری دارند تا آن مصائب و فجایع هر ساله تکرار شود و آب هم از آب تکان نخورد. زیرا رسانه‌‎های ما اعم از رسانۀ موسوم به ملّی تا مطبوعات و شبکه ‎های اجتماعی نوعاً آن مصائب و فجایع را پیگیری نمی‎کنند.

بخش مکمّل این چهره از ”حکمرانی حاج‌آقائی“، دستگاه‎های نظارتی از قبیل مجلس، شوراهای عالی غیر قانونی، و قوۀ قضائیه هستند. هیچ یک از این نهادهای نظارتی و بالادستی نوعاً پیگیر آن مصائب و فجایع نمی‎شوند و چنانچه یکی از نمایندگان مجلس ازسر وظیفه ‎شناسی و یا به علت فشار برخی از شهروندان حوزۀ انتخابیۀ خود، پیگیر ماجرا شود جناب آقای رئیس مجلس زودا زود او را به لطایف‌الحیلی کاملاً ”حاج‌آقایی“ به اسکات می‎کشاند.

سکوت تشکل‎های مختلف قانونی و غیر قانونی، اعم از سیاسی یا صنفی یا دانشجویی و سازمان‎های مردم نهاد، در این زمینه به تقویت و تحکیم هر چه عمیق‎تر ”حکمرانی حاج‌آقائی“ مدد می‎رساند.

چرا آمارهای اقتصادی مسئولان دولت، با سفره مردم نمی خواند؟

روزنامه اعتماد نوشت:این‌روزها بازار در همه شاخه‌های خود در بی‌ثبات‌ترین حالت ممکن به ‌سر می‌برد و تلاطم نرخ اجناس و کالا و... به‌صورت لحظه‌ای دست‌خوش تغییر می‌شوند و خریدار و فروشنده هیچ‌کدام نمی‌دانند از معامله‌ای که در حال انجام آن هستند واقعا در حال سود بردن هستند یا ضرر می‌کنند.در چنین شرایطی صحبت از بهبود وضعیت اقتصادی و قدرت خرید مردم، نه‌تنها تاثیری در کنترل بازار ندارد، بلکه تنها و تنها منجر به سرگشتگی و دلسردی بیش از پیش مردم نسبت به مسوولان می‌شود.بنابراین اقتضا دارد مقامات امر و مجریان امور کشور دست از گفتاردرمانی و ارایه آمارهای رنگارنگ و رسم اشکال و نمودارهایی که با وقعیت‌های کف بازار فاصله‌ای از زمین تا آسمان دارد بردارند و در عوض به اقدامی علمی برای کنترل بازار و بهبود وضعیت معیشتی مردم از جمله طبقات کمتر برخوردار اقتصادی دست بزنند.

حمله روزنامه دولت به نمایندگان مجلس

روزنامه ایران نوشت:طرح سؤال‌های پی در پی از وزرایی که هنوز چند روزی از حضورشان در مجلس و پاسخ‌گویی‌شان به سؤالات دیگر نمایندگان نگذشته، احتمال تعامل برمبنای انگیزه‌های سیاسی از سوی برخی جریان‌ها در مجلس را در اذهان ایجاد می‌کند.

کریمی قدوسی: واشنگتن در خصوص موارد اختلافی نرمش نشان داده‌

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:هم اروپایی‌ها و هم آمریکایی‌ها ثانیه شماری می‌کنند که با ما توافق کنند تا نگرانی‌هایشان در حوزه انرژی را با حضور ما برطرف کنند، پیشنهادات اخیری که دادند نرمش‌های اولیه خوبی است که باز دارد روی آن کار می‌شود و نظرات ایران روی آن‌ها مطرح می‌شود، همین الان هم پیشنهادات دارد به دست آمریکایی‌ها می‌رسد./ایلنا

سرقت 20 هزار خودرو از ابتدای امسال؛ 90 درصد آن‌ها تولید داخل هستند

سردار مهدی حاجیان سخنگوی انتظامی کل کشور:از تاریخ اول فرودین تا امروز حدود 20 هزار دستگاه خودرو در کشور به سرقت رفته است که پلیس 91 درصد از این سرقت‌های خودرو کشف شده است یعنی حدود 18 هزار خودرو کشف شده است.بیش از 90 درصد از خودروهایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و 78 درصد خودروها مدل آنها برای قبل از سال 88 بوده است و 22 درصد این خودروها مدلشان برای بعد از سال 88 بوده است./مهر

تاخیر دو ساله در امضای توافق، دستاورد مجلس یازدهم است

میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است. / ایلنا

درگیری در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ایذه

منابع مطلع حاضر در جلسه شورای شهر ایذه از وقوع زد و خورد و درگیری شدید میان اعضای شورای شهر در جلسه انتخاب هیات رئیسه خبر دادند.این منبع مطلع گفت: پیش از آغاز جلسه با پرتاب گوشی موبایل توسط یکی از اعضای شورای شهر، درگیری آغاز و با پادرمیانی نمایندگان فرمانداری جلسه به پایان رسید.وی افزود: با شروع رأی‌گیری و اعلام آراء، میان اعضای شورای شهر درگیری آغاز شد که در این میان دست یکی از اعضای شورای شهر شکست و درگیری به اوج خود رسید.این منبع مطلع گفت: زد و خورد و رد و بدل شدن توهین میان اعضای شورای شهر تا ورود نیروی انتظامی ادامه داشت و برخی از اعضای شورای شهر تهدید به نوشتن استعفا کردند./ایلنا

پناهیان: رسم روزگار این است که پسرها و دخترها «تغییر» می‌خواهند

علیرضا پناهیان در حرم امام خمینی:رسم روزگار این است که پسرها و دخترها یا از پدر و مادر خودشان دیندارتر می شوند و یا دین پدر و مادرشان را کنار می گذارند؛ چون پسرها و دخترها تغییر می خواهند.حضرت امام با دبیرستانی ها مقابل جریان های تروریستی سهمگینی ایستادند. ما دبیرستانی بودیم که در بسیج محله ها اسلحه دست می گرفتیم و امنیت شهر را در کوچه پس کوچه های محله ها حفظ می کردیم.من از نوجوانان می خواهم که هر کدام یک وصیتنامه بنویسند انگار می خواهند به شهادت برسند؛ الهی 100 سال دیگر عمر کنند ولی به تأسی از این شهدای بزرگ که بسیاری از آنها نوجوان بودند یا از نوجوانی شهادت طلبی را شروع کردند، یک وصیتنامه بنویسید./جماران

وزیر نفت ایران: اروپایی‌ها به فکر زمستان باشند

اوجی در حاشیه سی‌ویکمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم به ائتلاف اوپک‌پلاس با تأکید بر اینکه اوپک‌پلاس در بالاترین سطح همکاری خود قرار دارد و فکر می‌کنم تقریباً همه اعضای اوپک‌پلاس در زمینه دستاوردهای این همکاری برای ثبات بازار دیدگاه‌هایی یکسان دارند، افزود: ثبات و تداوم همکاری اوپک‌پلاس می‌تواند در شرایط بحرانی کنونی کمک زیادی به مصرف‌کنندگان دنیا کند. امیدوارم دولت‌های بزرگ غربی نیز درکی صحیح از این حساسیت‌ها داشته باشند و در مسیر تحقق امنیت انرژی جهان، رفتاری منطقی در پیش گیرند. زمستان امسال برای اروپایی‌ها و برای همه جهان بسیار مهم است و باید از هم‌اکنون به فکر باشند. وی با یادآوری اینکه همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ام سیاست‌زدایی از مقوله امنیت انرژی باید به‌عنوان ضرورتی جهانی مورد توجه قرار گیرد، گفت: وضع بازار جهانی نفت به‌گونه‌ای است که بازگشت نفت ایران به بازار می‌تواند پاسخگوی بخشی از مشتریان و کمک‌کننده به ایجاد تعادل و آرامش در بازارهای جهانی باشد.

معاون وزیر اقتصاد: افزایش قیمت‌های خردادماه تورم نبود، شوک قیمتی بود

معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت: همانطور که گفتم اساسا براساس مبانی اقتصادی نمی‌توان به افزایش قیمت‌ها در خردادماه، تورم بگوییم. آنچه که تحت عنوان افزایش در شاخص قیمت‌ها رخ داد، یک جهش قیمتی بوده، در تورم شاهد افزایش مستمری در شاخص‌های عمومی قیمت‌ها هستیم. اما آنچه که در خردادماه رخ داد،‌ یک جهش و شوک قیمتی و مورد انتظار بود. محمدهادی سبحانیان در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که چرا با وجود برنامه وزارت اقتصاد برای کاهش نرخ تورم و تدوین نقشه راه ضد تورمی چرا به نرخ تورم بی‌سابقه 12.2 در خرداد ماه رسیدیم و در طول این مدت شیب تورم صعودی بوده‌ است، اظهار داشت: در این مدت سیاست مردمی سازی یارانه‌ها به اجرا رسید و روشن بود که وقتی یارانه‌ای را که در ابتدای زنجیره پرداخت می‌شد را به انتهای زنجیره منتقل کنیم و این یارانه به طور مستقیم پرداخت شود، شاهد افزایش در قیمت کالاها به ویژه اقلام خوراکی که نهاده‌هایشان با ارز ترجیحی تامین می‌شده، خواهیم شد و کسی در این  افزایش قیمت‌ها تردیدی نداشت.

صادرات بنزین با قیمت لیتری 27 سنت، تکذیب شد

لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه 366 هزار تن بنزین به ارزش 133 میلیون دلار به چهار کشور صادر شد. وی افزود: امارات با خرید 269 هزار تن، افغانستان با 59 هزار تن، عراق با 34 هزار تن و ارمنستان با چهار هزار تن، چهار کشور خریدار بنزین ایرانی در چهار ماه نخست امسال بودند. لطیفی در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص خرید 27 سنتی هر لیتر بنزین گفت: گمرک بر اساس بند «خ «ماده 3 قانون امور گمرکی، مرجع رسمی آمار تجارت خارجی غیرنفتی کشور است، بر اساس آمار ثبت شده، متوسط قیمت بنزین فروخته شده در سه سال گذشته همواره بین 35 تا 38 سنت در ازای هر لیتر در نوسان بوده است و 27 سنت اعلامی توسط برخی افراد کاملاً اشتباه بوده و اسناد و آمارهای گمرک، با این ادعا کاملاً فاصله دارد.

شهرداری‌ها هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده‌اند

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار با اعلام این که با گذشت بیش از چهار ماه از مهلت قانونی، هنوز شهرداری‌های سراسر کشور به درگاه ملی مجوزها متصل نشده‌اند از وزارت کشور خواست در اسرع وقت سامانه‌ای برای اتصال یکپارچه شهرداری‌ها به درگاه ملی مجوزها معرفی کند.

واکنش بانک مرکزی به فروش دلارهای تقلبی؛ نیروی انتظامی نظارت کند

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر فروش دلارهای تقلبی توسط واحدی صنفی غیرمجاز موسوم به قائم (قاسم حصارکی و شرکاء) واقع در مرکز تجارت جهانی فردوسی تهران، بدینوسیله به اطلاع می رساند حسب قوانین و مقررات ذی‌ربط، بانک مرکزی صرفاً مسئولیت نظارت بر نهادهای دارای مجوز از این بانک از جمله شرکت‌های صرافی و لیزینگ را بر عهده دارد.  در خصوص فعالیت مؤسسات فاقد مجوز از بانک مرکزی، بر اساس ماهیت ذاتی وظایف نیروی محترم انتظامی ج.ا.ا و قابلیت ها و امکانات آن نیرو و به استناد بند 2 از گام اول «برنامه جامع ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی» مصوب مراجع ذی صلاح  و مفاد فاز اول از «منشور پروژه انتظام‌بخشی بازار پول با ساماندهی مؤسسات غیرمجاز» مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، شناسایی کلیه نهادهای پولی و بانکی غیرمجاز و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بازار پولی و بانکی در سطح کشور (از جمله اشخاص فعال غیرمجاز در حوزه ارز و لیزینگ) در زمره ماموریت‌های نیروی محترم انتظامی ج.ا.ا قرار دارد. از این رو نیروی محترم انتظامی ج.ا.ا موظف است ضمن شناسایی فعالان غیرمجاز در بازار پول، اقدامات لازم جهت جلوگیری از فعالیت آنها را به عمل آورد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی : روزهای اول سیل سوخت‌برها کنار سیل‌زده‌ها بودند/ پرویز پرستویی و رسول خادم در یاد مردم خواهند ماند

تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان

عرضه پنج تن میوه تنظیم بازار در تربت‌حیدریه

اختصاص دو مرکز رفاهی و 14 آموزشگاه تربت حیدریه به طرح اسکان مسافران نوروزی

طرح سلامت نوروزی و آماده باش 21 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی تربت حیدریه

بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه

اقدام شما برای آزادی 9 زندانی در آستانه عید نوروز قابل تقدیر و ستایش است

بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه، یک گام به جلو

اختصاص رتبه نخست سطح زیر کشت پسته خراسان رضوی به شهرستان ولات

آماده باش ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تربت‌ حیدریه

دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودروها در تربت حیدریه

عجیب ترین فتاوایی که در ماه رمضان صادر شده است؛

برپایی48 بازارچه صنایع دستی در مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی

کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم خیارشور فاسد در تربت حیدریه

لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند /ریاست ناطق نوری بر «مجلسِ 71 درصدی» /سرنوشت حدادعادل تکرار می‌شود؟ +جدول

ببینید / مصدومیت سرنشینان هواپیما بر اثر کاهش ناگهانی ارتفاع

تصاویر: آیین سنتی نواوستی در اردبیل

تربت‌حیدریه به استقبال زایران و گردشگران نوروزی می رود

ماه رمضان دو رستوران با رعایت شئونات اسلامی در تربت‌حیدریه دایر است

آغاز دومین مرحله طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در منطقه تربت حیدریه

راهیابی دو اثر هنرمندان تربت حیدریه به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی

نارضایتی مردم از نحوه اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک را جدی بگیرید

شستشو و تنظیف گنبد رضوی

آغاز روند کاهش15 درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

شرایط بحرانی در زباله گاه تربت حیدریه؛چه کسی پاسخگوی به خطر افتادن امنیت بهداشتی مردم است

توطئه شوم مادرشوهر ثروتمند برای عروس در دوران عقد

بازداشت دزدان پررویی که هنگام سرقت فیلم برداری می کردند!

گرفتاری سارقان سریالی خواربار فروشی های مشهد در دام پلیس

تصاویر: سواحل خلیج فارس

توزیع بیش از بیش از یکهزار و 800 تن آرد "خانه‌پزی روستایی" در تربت حیدریه

تصاویر: تقارن‌های شگفت‌آور در عکاسی

شناسایی یک دوزیست که به بچه‌هایش شیر می‌دهد

با ترامپ راحت‌تر از بایدن می‌شود کنار آمد

چهار میلیون ماموریت توسط نیروی انتظامی خراسان رضوی ظرف یک سال/ پنج هزار نفر نیروی انتظامی استان فاقد مسکن ‌ملکی

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همترازی حقوق بازنشستگان از سال آینده اجرا می‌شود

بانک خون‌ شهرستان مه‌ولات افتتاح شد

عباس عبدی به قالیباف: نه با سیاست آشنایید نه مشاوران آگاه دارید

برگزاری نشست یک جریان آخرالزمانی یهودی در بیت‌المقدس در میانه جنگ غزه/افراطی‌ها چگونه در حال پیاده سازی سیاست‌های خود در دولت نتانیاهو هستند؟

امام جمعه تربت‌حیدریه: مشارکت 40 تا 42 درصدی مردم نیازمند واکاوی از سوی مسوولان کشور است

واژگونی همزمان دو خودروی سواری شش مصدوم برجای گذاشت

فرماندار تربت‌حیدریه شائبه تقلب در این حوزه انتخابیه را رد کرد

تصاویر: کنسرت رایگان رضا صادقی برای کودکان کار

نماینده منتخب تربت‌حیدریه: کشور بر اساس مردم سالاری در حال اداره است

خارج نمودن تومور سه و نیم کیلویی از کلیه یک بیمار در تربت حیدریه

غرس درخت در تربت‌حیدریه بدون نیاز به آبیاری

واژگونی خودرو سواری و مصدومیت سه نفر در محور تربت حیدریه- مشهد

برگزاری کارگاه آموزش استفاده از پهپاد برای سمپاشی در بخش رخ تربت حیدریه

اهدای یک میلیارد و 700 میلیون تومان به موسسات خیریه استان توسط خیر نیک اندیش تربتی

برگزاری دوره داوری فوتسال و مربیگری فوتبال کشور در تربت حیدریه

تصادف زنجیره‌ای در مه‌ولات هفت مصدوم برجای گذاشت