اختصاص کارت اعتباری خرید کالا به فعالان حوزه حمل و نقل درون شهری
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 19:48:02
پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه از اعطای کارت اعتباری خرید کالا به فعالان حوزه حمل و نقل درون شهری خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نوید تربت ، محسن قندهاری هدف از این اقدام را افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، دانست و گفت: فرایند نام نویسی و اعطاء کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با پیگیری های اتحادیه تاکسیرانی های شهری  کشور و مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران ، اجرایی شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه از فعالان حوزه حمل و نقل متقاضی دریافت کارت اعتباری خرید کالا خواست که جهت ثبت نام  در اسرع وقت به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به آدرس www . irtusan . ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی گفت: در هر سال، اعتباری معادل 24میلیون ریال طی 3 نوبت (هر 4 ماه یکبار)، با کارمزد 1 و 4 درصد برای خرید از فروشگاههای زنجیرهای کوروش به کارت خرید متقاضیان واریز می گردد.

قندهاری آفزود: در مرحله نخست پس از انجام فرایند ثبت نام توسط متقاضیان، مبلغ 8 میلیون ریال در کارت خرید از فروشگاه های زنجیره ای کورش شارژ می گردد و افراد پس از دریافت اعتبار به میزان مبلغ فوق می توانند از فروشگاه های یاد شده خرید نمایند.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی طی 4 قسط (ماهیانه مبلغ 2 میلیون ریال) بازپرداخت خواهد شد، پس از اتمام آخرین قسط مجددا مبلغ 8 میلیون ریال به روش اعلامی تا 3 مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.

وی  درمورد مراحل دریافت کارت خرید فروشگاه های افق کوروش گفت: متقاضیان باید ابتدا با مراجعه به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به آدرسWww.irtusan.ir  نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام وارائه درخواست صدور کارت خرید اقدام نموده، سپس 72 ساعت پس از ثبت نام و دریافت تاییدیه از سامانه، به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای افتتاح حساب مراجعه کنند. حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب یکصد هزار ریال می باشد.

قندهاری تاکید کرد: به منظور تکمیل پرونده بانکی جهت دریافت تسهیلات، همراه داشتن اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی جدید یا رسید ثبت نامه برای کارت ملی و ارائه یک برگ سفته یا چک صیادی به عنوان ضمانت به مبلغ (10میلیون ریال) الزامی است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه افزود: متقاضیان می توانند حداکثر 15 روز بعد از تکمیل پرونده بانکی، از سازمان مربوطه، کارت خرید خود را دریافت نمایند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این طرح برای کلیه فعالان حوزه حمل و نقل درون شهری امکانپذیز می باشد، تصریح نمود: پرداخت اولین قسط یک ماه پس از دریافت کارت شروع خواهد شد و در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر متقاضیان از دریافت تسهیلات برای مراحل بعدی حذف می شوند.

به گفته قندهاری، متقاضیان دارای چک برگشتی و اقساط معوق، تا زمان تسویه حساب نمی توانند از این خدمات استفاده نمایند.


http://t.me/navidtorbatkabar

http://navidtorbat.ir/fa/News/3318/اختصاص-کارت-اعتباری-خرید-کالا-به-فعالان-حوزه-حمل-و-نقل-درون-شهری
بستن   چاپ