آخرین مطالب

✅چهل ویکمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛

مجلس یازدهم به دنبال براندازی دولت روحانی است؟ / صحنه چینی برای آمدن دوباره احمدی نژاد / 5 هزار قرص ضدکرونا در ایران گم شده است؟!/ عصبانیت احمدرضا عابدزاده از سارقان خانه و مغازه‌اش/ انتقاد تند عضو شورای شهر تهران از روحانی/نادران: امان از بی‌تدبیری!/ ربیعی: به مردم اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم گم نشده است سیاسی

مجلس یازدهم به دنبال براندازی دولت روحانی است؟ / صحنه چینی برای آمدن دوباره احمدی نژاد / 5 هزار قرص ضدکرونا در ایران گم شده است؟!/ عصبانیت احمدرضا عابدزاده از سارقان خانه و مغازه‌اش/ انتقاد تند عضو شورای شهر تهران از روحانی/نادران: امان از بی‌تدبیری!/ ربیعی: به مردم اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم گم نشده است

  بزرگنمایی:

پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir

روایتی از یک گفت‌وگوی جنجالی با تتلو: همین که یک ساعت فحش نداد خوب بود!

وحید شمسایی درباره گفت‌وگوی لایوش با تتلو گفت: او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می‌خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد.
 
اعلام جرم دادستان برای چالش «پاباز»

مالک «تارا مارکت» در اقدامی غیرقابل تصور از مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند درخواست کرده بود که به ازای حرکت «پاباز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را مجانی دریافت نمایند. صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود مدعی العموم به موضوع هنجارشکنی در فروشگاه زنجیره‌ای تارا مارکت بندرعباس و اعلام جرم علیه مالک این مجموعه خبر داد.
 
صحنه چینی برای آمدن دوباره احمدی نژاد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران: با توجه به روندی که در انتخابات اسفندماه طی شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که یک فرد تندرو نیز در سال آینده می‌تواند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. اصول‌گرایان تندرو، به همراه جبهه پایداری و حلقه احمدی‌نژاد با هم متحد خواهند شد و یک نامزد را برای ریاست جمهوری معرفی خواهند کرد و 100 درصد گزینه اول آن‌ها خود احمدی‌نژاد خواهد بود، چون او در حال حاضر حداقل از رای 15 میلیونی برخوردار است و این برای جریان تندرو مهم‌ترین فاکتور است.با توجه به حضور حامیان وی در مجلس، آن‌ها مذاکراتی را با شورای نگهبان انجام خواهند داد و اگر بتوانند تائید صلاحیت او را بگیرند، احمدی‌نژاد به طور قطع نامزد خواهد شد.در صورتی که احمدی‌نژاد نتواند نامزد شود، یک فرد تندروی دیگر به مانند سعید جلیلی را این جریان به صحنه خواهد آورد که دیگر مشکل تائید صلاحیت را نیز نداشته باشد.انتخابات مجلس نشان داد که دیگر افراد تحصیلکرده و طبقه متوسط از صندوق رای قطع امید کرده‌اند؛ بنابراین طیف وسعی از حامیان حسن روحانی رای نخواهد داد.از سوی دیگر اکثریت طرفداران اصول‌گرایان نیز به کسانی مانند لاریجانی و قالیباف نگاهی ندارند، بلکه رای اکثریت آن‌ها نامزد جریان تندرو و رادیکال خواهد بود. /فرارو
 
عصبانیت احمدرضا عابدزاده از سارقان خانه و مغازه‌اش

احمدرضا عابدزاده گفت: ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقین از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است. /خبرورزشی
 
رهبری می‌توانند حکم حکومتی بدهند کسی به جرم توهین به ایشان، زندانی نشود

محسن رهامی، حقوقدان: توهین به افراد عادی محکومیت جزای نقدی تا صد هزار تومان دارد. توهین به مقامات و مسئولان و کارمندان دولت در حین انجام وظیفه تا 74 ضربه شلاق یا جزای نقدی یا زندان از سه تا شش ماه. توهین به رهبری 6 ماه تا 2 سال زندان را شامل می‌شود. قانون ما می‌تواند توسط مجلس اصلاح شود و مورد زندان، حذف یا تعدیل شود. همچنین مقام معظم رهبری می‌توانند با یک حکم حکومتی به قوه قضاییه نامه بنویسند که راضی نیستند کسی به جرم توهین به ایشان حکم زندان بخورد و این حکم حکومتی از طرف قوه قضاییه به دادگاه‌ها ابلاغ شود. /ایرنا

انتقاد تند عضو شورای شهر تهران از روحانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است وعده رئیس جمهور برای کمک به خرید 500 اتوبوس در یک ماه برای تهران یا ناشی از بی اطلاعی یا شوخی با افکار عمومی است.محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه اگر مدیران شهری بتوانند اتوبوس داخلی یا خارجی را ظرف ماه اردیبهشت به خدمت بگیرند، آن وقت ما حاضریم قسط اول را پرداخت کنیم، گفت: اگر آقای رئیس جمهور تا پایان اردیبهشت بتوانند یک فروند هواپیما خریداری و به کشور وارد کنند، من تعهد می‌دهم کل هزینه آن را پرداخت کنم.او در ادامه گفت: رئیس جمهور در بخش‌های دیگر اظهارنظر خود گفته‌اند: «مردم به جای استفاده از حمل و نقل عمومی، از وسایل شخصی، تاکسی و اسنپ استفاده کنند و این‌ها بهتر از وسیله نقلیه عمومی است!» این سخنان یکسری توصیه به مردم است. وظیفه رئیس جمهور، توصیه نیست بلکه ایشان باید به وظایفشان عمل کنند. رئیس جمهور، رئیس جمهور نیستند بلکه در برابر جمهور مسئول هستند و وضعیت موجود، نیاز به مدیریت و عمل دارد. واقعیت آن است که به دلیل بی‌تدبیری‌ها، کرونا به آن شکل گسترده وارد کشور شد، شیوع پیدا کرد و مردم گرفتار شدند؛ پس دولت باید هزینه‌های آن را بپردازد و بر گردن دولت است که به مردم، به‌ خاطر این بی‌تدبیری غرامت پرداخت کند. همچنین بر اساس مصوبه هیأت وزیران در خصوص دستورالعمل طرح خرید اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا رانندگان حمل و نقل عمومی نیز قشر آسیب پذیر بوده و مشمول این بسته کمک معیشتی می‌شوند و عدم اجرای این قانون برای رانندگان اعتراض‌هایی را به دنبال داشته است.
 
نادران: امان از بی‌تدبیری!
 
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از طرح دعوای مالی میان دولت و دیوان محاسبات در جامعه انتقاد کرد. الیاس نادران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏کشاندن دعوای مالی دولت و دیوان به افکار عمومی در این شرایط بازی با روان مردم است.طبق مواد 51 و 219 آئین‌نامه داخلی مجلس، رسیدگی به گزارش دیوان محاسبات در تفریغ بودجه از وظایف ذاتی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است. امان از بی‌تدبیری! مجلس یازدهم بر حسب وظیفه رسیدگی و گزارش خواهد کرد.»
 
محمود شهریاری بازداشت شد

محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون که این روز‌ها در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود بازداشت شد. وی در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب درباره قرنطینه و بسته شدن مغازه‌ها و نانوایی ها، اقدام به تحریک مردم برای حضور در خیابان‌ها و خرید اجناس کرده بود. /سایت الف
 
روحانی: گزارش دیوان محاسبات درمورد بخش ارز، 100 درصد غلط بود

رییس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت: من بخش ارز را که شنیدم، 100 درصد غلط بود و براساس بی‌اطلاعی محض از مقررات و قوانین کشور بود. این بسیار بد است که یک مقام حرفی را بزند، اما با قوانین کشور منطبق نباشد. خواهش می‌کنم همه عزیزان پاسخ لازم را بدهند. این پاسخ به خاطر دفاع از دولت نباشد، بلکه به خاطر دفاع از حقیقت است تا همه دستگاه‌ها مراقبت کرده و بدانند بدون توجه به مقررات نمی‌توان مسئله‌ای را بیان کرد.

رونمایی سردار سلامی از دستاورد سپاه در شناسایی نقاط آلوده به کرونا

فرمانده کل سپاه پاسداران از دستاورد جدیدی در زمینه مقابله با کرونا رونمایی کرد که می‌تواند در زمان پنج ثانیه نقاط آلوده را کشف و شناسایی کند. سردار سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در حاشیه رونمایی از دستگاه جدید تشخیص ویروس کرونا توسط بسیجیان دانشمند گفت: این دستاورد یک پدیده علمی و فناوری نوظهور و منحصر به فردی است که بعد از شیوع کرونا در کشور توسط بسیجیان دانشمند و با اخلاص این پدیده توسعه پیدا کرد. وی افزود: اساس آن این است که با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی یعنی استفاده از ویروس دوقطبی که داخل این دستگاه تعبیه می‌شود، هر نقطه‌ای از محیط تا شعاع صدمتر که آلوده باشد آنتن این دستگاه در مقابل آن قرار می‌گیرد و در عرض 5 ثانیه موفق می‌شود که نقطه آلوده را کشف کند. فرمانده کل سپاه گفت: این دستگاه نیاز به خون‌گیری ندارد و از راه دور انجام و هوشمندانه عمل می‌کند یعنی برای غربالگیری انبوه استفاده می‌شود و سطوح آلوده و افرادی را که آلوده هستند را کاملا تشخیص می‌دهد و در عین حال برای ضدعفونی‌های هوشمند هم پاسخ می‌دهد که بی‌جهت نقاط غیرآلوده ضدعفونی نشود. سلامی یادآور شد: این یک پدیده علمی شگفت انگیز است و در بیمارستان‌های مختلف تست شده و بیش از 80 درصد دقت و صحت آن جواب داده است و مبنای خیلی خوبی برای هر نوع ویروسی خواهد بود.

ربیعی: به مردم اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم گم نشده است

علی ربیعی با اشاره به برخی از موارد مطرح در گزارش تفریغ بودجه 97 از سوی رئیس دیوان محاسبات کشور که روز گذشته در صحن علنی مجلس ارائه شد، گفت: از جمله مواردی که در این گزارش به صورت کلی پرداخت شده و به جزئیات آن اشاره نشده، موضوع ارز است. سخنگوی دولت همچنین گفت: وقتی عدد کلی در این زمینه اعلام می‌شود در جامعه ابهامی را ایجاد می‌کند. ربیعی در ادامه گفت: همه نیز مطلع هستند بخش‌هایی که ارز دریافت کرده اند، اما وارداتی نداشته اند نیز تحت کنترل هستند و حتی یک دلار آن نیز حساب و کتاب دارد. وی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر یک و نیم میلیارد دلار پرونده رسیدگی به این موضوع داریم، افزود: بخشی از این رسیدگی‌ها حتی به قوه قضاییه ارسال شده است که شاید حدود 70 یا 80 میلیون دلار شود. ربیعی افزود: ضمن احترام به گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 97، به ملت ایران اطمینان می‌دهم چیزی نیست که ما بگوییم حتی یک دلار از این مبلغ چیز ناپیدایی است و یا گم شده است و همه این‌ها به طور مشخص محاسبه خواهد شد.

بیرانوند، بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سیزدهم فروردین در نظرسنجی خود از مخاطبان و کاربران خود خواست تا بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی را انتخاب کنند و در نهایت با گذشت حدود دو هفته این نظرسنجی پایان یافت تا دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با کسب 6٨درصد آرا، به عنوان بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی لقب بگیرد. در کنار او، سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا، پارک جی سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا از ژاپن حضور داشتند. در این نظرسنجی 6٩٧ هزار و ١٠٨ نفر شرکت کردند.

وقت آن است که بخشی از پول مردم به آنان بازگردانده شود

فاضل میبدی: «من فکر می‌کنم که اگر دولت کمک بلاعوض کند هم در واقع کمک بلاعوض نکرده است. دلیلش این است که اساسا به خاطر سوءمدیریت اقتصادی در کشور پول از جیب مردم کشیده شده و به جا‌های دیگر رفته است؛ به این معنا که فرضا اگر پنج میلیون تومان ارث به کسی برسد و در بانک یا هرجا بگذارد سال بعد ارزش چهار میلیون تومان را خواهد داشت. این یک میلیون تومان را که دزد نبرده است! این کاهش ارزش به خاطر سوءعملکرد دولت و کشور است لذا دولت ضامن است و خودش باعث کاهش ارزش پول ما شده است پس باید جواب دهد. حالا اگر در این شرایط یک میلیون به مردم کمک کند در واقع دارد پول خودشان را پس‌می‌دهد. این قشر آسیب پذیر است از بس در این کشور تورم را تحمل کرده که اکنون دیگر توان ندارد. افزایش چند برابری نرخ دلار و قیمت‌ها به پولدار‌ها که صدمه نمی‌زند، این قشر آسیب‌پذیر است که خسارات را متحمل می‌شود. باعث این خسارت‌ها نیز حاکمیت کشور - حاکمیت به طور کلی نه فقط وزیر اقتصاد – است لذا اکنون باید دولت بلاعوض و بدون هیچ منتی به مردم کمک کند». وی با تاکید بر اینکه «وضعیت اقتصادی کشور نباید اینطور باشد» گفت: «دلیل این وضعیت تحریم باشد یا هر چیز دیگری فرق ندارد. بالاخره یک سر تقصیر ما بوده‌ایم که اقتصاد کشور را به اینجا کشانده‌ایم؛ بنابراین کمک به مردم در این وضعیت حتما باید بلاعوض باشد و منتی هم بر سر مردم نیست، زیرا سوءمدیرتی اقتصادی موجب کاهش ارزش پول مردم و افزایش تورم بوده است و الان وقت آن است که بخشی از پول مردم به آنان برگردانده شود».

کنایه تاجزاده به میرسلیم

سید مصطفی تاجزاده با انتقاد از اظهارات اخیر میرسلیم نوشت: هر وقت آقای میرسلیم از کمک‌رسانی به محرومان امریکا آسوده شدند، چه خوب است که سری هم به ایلام بزند تا دختر 11 ساله هلیلانی دیگری به‌خاطر فقر مطلق دست به خودکشی نزند. خودکشی نوجوانی 11 ساله به‌دلیل فقر واقعا باورکردنی است؟ وای بر ما و وای بر نظام اسلامی ما!
 
واکنش ظریف به اقدام واشنگتن علیه WHO
 
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در تویتر خود نوشت: جهان اکنون در حال آموختن چیزی است که ایران در این مدت درک و تجربه کرده است: قلدری، تهدید و گزافه‌گویی‌های خودستایانه رژیم آمریکا فقط یک اعتیاد نیست، مردم را به کشتن می‌دهد. مانند فشار حداکثری علیه ایران، کاهش شرم‌آور بودجه سازمان بهداشت جهانی در بحبوحه پاندمی (کرونا) یک رسوایی ماندگار خواهد شد.

نمایندگان از ترس کرونا به مجلس نمی‌روند!

ترس از کرونا باعث شده برخی نمایندگان در ماه‌های پایانی مجلس به دنبال استفاده کامل از مرخصی استحقاقی شان باشند، هیأت رئیسه دیروز همه مرخصی‌ها را لغو کرد. غیبت سریالی جمعی از نمایندگان در نشست‌های علنی مجلس از 5 اسفندماه تا‌کنون سبب شده است، نصاب مجلس کمتر از 200 نماینده باشد؛ هرچند بنا به اعلام هیأت رئیسه مجلس 40 تن از نمایندگان مبتلا به کرونا هستند و غیبت آن‌ها در صحن علنی مجاز و موجه شمرده می‌شود، اما در شش نشست گذشته بهارستان که بعد از شیوع کرونا برگزار شده است به‌ طور متوسط 25 نماینده غایب بوده‌اند. همین امر سبب شده اغلب نشست‌های بهارستان با 190 تا 199 نماینده برگزار شود، یعنی علاوه بر 40 نماینده مبتلا به کرونای مجلس، 50 تا 60 نماینده در جلسات مجلس حاضر نمی‌شوند. از این جمعیت به‌ صورت میانگین 27 نماینده غیبت غیرموجه دارند و بقیه در ماه پایانی عمر مجلس دهم از باقیمانده مرخصی استحقاقی‌شان استفاده می‌کنند. /همشهری

مجلس یازدهم به دنبال براندازی دولت روحانی است

غلامرضا حیدری، نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در مورد رابطه میان مجلس یازدهم و دولت روحانی گفت: با توجه به تبلیغات نمایندگان مجلس یازدهم در زمان انتخابات، به نظر نمی‌رسد رابطه خوبی میان مجلس آینده و دولت برقرار شود. حتی یکی از کاندیدا‌ها کلیپی پخش کرد که، مردم وقتی می‌خواهید به فلان کاندیدا رأی بدهید سوال کنید که می‌خواهد استیضاح رئیس‌جمهور را امضا کند؟ این بدان معناست که این‌ها می‌خواهند به سمت براندازی دولت بروند. اما در این میان چیزی گیر مردم و منافع ملی نمی‌آید. البته امیدواریم بلای کرونا در برخی ذهنیت‌ها تحول ایجاد کند. او ادامه داد: برخی افراد تصاحب صندلی قدرت را فقط در تخریب می‌بینند و تنها چیزی که برایشان موضوعیت ندارد منافع ملی است. با توجه به آنچه تاکنون از مجلس یازدهمی‌ها دیده‌ایم، آن‌ها به دنبال بهبود روابط خارجی نیستند. در حالی که بهبود روابط خارجی یکی از شاه‌کلید‌ها برای بهبود شرایط کشور است. مجلس یازدهمی‌ها به دنبال حل FATF نیستند؛ بنابراین قطعاً از نظر روابط بانکی در تگنای شدیدتر قرار می‌گیریم.

درخواست نمایندگان از دولت برای رایگان کردن هزینه آب و برق

برخی از نمایندگان مجل شورای اسلامی در حال تنظیم نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور درباره حمایت از قشرهای ضعیف صدمه دیده از وضعیت کرونا هستند. در این نامه، نمایندگان مجلس پیشنهاد کرده‌اند که هزینه آب، برق و گاز اقشار ضعیف تا سه ماه رایگان شود. /تسنیم

خودپرداز‌هایی که به جای پول، برنج می‌دهد!

در ابتکاری جالب پس از شیوع کرونا، در برخی شهر‌های بزرگ ویتنام دستگاه‌های خودپردازی نصب شده است که به جای پول، برنج می‌دهند. این دستگاه برای کسانی ابداع شده است که به سبب محدودیت‌های اعمال شده در کشور برای مقابله با شیوع کرونا، شغل و منبع درآمد خود را از دست دادند.

5 هزار قرص ضدکرونا در ایران گم شده است!

همایون هاشمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: گفت: تاکنون تعداد 20 هزار قرص فاویپیراویر وارد ایران شد و تعداد 15 هزار تا از این قرص‌ها در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و بین برخی بیمارستان‌ها توزیع شد. اثربخشی قرص فاویپیراویر در درمان بیماری کرونا مورد تایید بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی است و همین امر باعث نایاب شدن این دارو ایجاد بازار سیاه برای آن شد.

وکیل الحکومه هستیم یا وکیل‌المله؟

بهارستان‌نشینان در جلسه امروز دو فریت طرحی را تصویب کردند که براساس آن کاندیدا‌ها بتوانند درمقابل ردصلاحیت‌های شورای نگهبان از خود دفاع کنند. کوهکن از طراحان این دوفوریت گفت: براساس این اصلاحیه فرد می‌تواند در صورت غلط بودن گزارش به محاکم صالحه اقامه دعوا کند و اگر گزارش کذب بود با فرد گزارش‌دهنده چه مامور دولت باشد و چه غیر از آن برخورد می‌شود. ما طرفدار نماینده‌ای متخلف و مفسد نیستیم، اما باید با افرادی که گزارش‌های غلط می‌دهند برخورد شود. برخی نمایندگان عضو پایداری در مقام مخالفت معتقد بودند اینکه دائما قانون انتخابات را تغییر دادن درست نیست و فوریتی برای بررسی قانون انتخابات نیست. احمد همتی نماینده سمنان هم در موافقت گفت: طبق قانون چهار منبع برای استناد درباره صلاحیت داوطلبین پیش‌بینی شده است اگر این منابع چهارگانه که حاکمیتی هستند اعتماد ندارید پس به چه چیزی اطمینان دارید؟! آیا ما به دنبال وکیل‌الحکومه هستیم یا وکیل مردم؟

نگذاریم بازار جاعلان احادیث کرونایی شلوغ شود

محسن غرویان در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: همیشه زمانی که بحرانی در کشور رخ می‌دهد، بازار شایعات و خرافات رونق پیدا می‌کند. به طور مثال برخی شیوع این بیماری را به ظهور منجی بشریت، حضرت امام زمان (عج)، نسبت می‌دهند و برخی دیگر با جعل احادیث از پیش‌بینی شدن کرونا ویروس در گذشته سخن می‌گویند. در همین میان، فضلای اهل علم و تحقیق باید این شبهات را برطرف کنند و عالمانه به مروم پاسخ بدهند و همچنین با جاعلان، عقلایی بحث کنند. روحانیون وظیفه دارند در زمانی که منبرها، حوزه‌ها و مساجد تعطیل است، در فضای مجازی، گروه‌هایی تشکیل بدهند و ضمن تبلیغات مذهبی، پیام‌های دینی را هم به مردم ابلاغ کنند.
منبع: تابناک

http://https//t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

آغاز کشت چغندرقند نشایی در اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره در نانوایی‌های تربت حیدریه فراهم شد

کسب قهرمانی مسابقات دو جام رمضان خراسان رضوی توسط آتش نشان تربت حیدریه

کاهش 36 درصد بارندگی در خراسان رضوی / بحرانی بودن نیمی از دشتهای استان

شکارچی‌های غیرمجاز در رصد کامل محیط زیست تربت حیدریه

استقبال دانش‌آموزان کنکوری تربت حیدریه از قرائت‌خانه‌های آموزشگاهی

امام‌جمعه تربت‌حیدریه: تلاش دشمن برای کشاندن ما به میدان جنگ در منطقه ناکام است

توسعه گردشگری سلامت در شهرستان‌مرزی خواف

ترمز بریدن تریلر در جاده "کوهسرخ" خراسان رضوی حادثه مرگبار آفرید

در پاسخ حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان نباید از رهبری جلو بزنیم

گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در تربت حیدریه از نگاه دوربین

رژیم صهیونییستی غریقی که به هر چیزی چنگ می زند

رژیم غاصب صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

اختصاص بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی و پایین ترین نرخ بیکاری به خراسان رضوی

تصاویر: دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری

کاهش ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان/ افزایش حیوان گزیدگی در تربت‌حیدریه/ نیاز منطقه به 30 متخصص/ راه‌اندازی پایگاههای اورژانس نسر و رودمعجن / آغاز احداث ساختمان اورژانس بانوان

اسرائیل انتخاب کرده که جنگ را گسترش دهد / باید ببینیم پاسخ متقابل به نفع ایران تمام خواهد شد یا تیم نتانیاهو

کشف و معدوم سازی 800 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان زاوه

با همکاری کسبه و دو نهاد سرای امین تربت‌حیدریه احیا و بازسازی می شود

اسکان بیش از 1400نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان و مدارس شهرستان تربت حیدریه

اهدا کنندگان عضو تربت حیدریه جان 77 بیمار را نجات دادند