آخرین مطالب

سی و هفتمین بسته ویژه خبری نوید تربت؛

هشدار معنا‌دار امیر محبیان درباره اعتراضات / درخواست متفاوت چهره نزدیک به عارف از سه امام جمعه تهران / روایت عجیب یک سرکلانتر از معترضان تهران! سیاسی

هشدار معنا‌دار امیر محبیان درباره اعتراضات / درخواست متفاوت چهره نزدیک به عارف از سه امام جمعه تهران / روایت عجیب یک سرکلانتر از معترضان تهران!

  بزرگنمایی:

پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir

 
جانشین یارِ غارِ لاریجانی منصوب شد
 
محمد قاسمی، سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد. بر اساس حکمی از سوی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی به سرپرستی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب شد. در حکم انتصاب لاریجانی خطاب به سرپرست مرکز پژوهش‌ها از خدمات ارزشمند دکتر کاظم جلالی، ریاست این مرکز تشکر و قدردانی شده و آمده است: آقای دکتر جلالی که در دو دوره مجلس، ریاست مرکز پژوهش‌ها را به عهده داشتند، خدمات شایسته‌ای به مجلس و کمیسیون‌های آن ارائه نمودند". گفتنی است کاظم جلالی به تازگی مسئولیت سفارت جمهوری اسلامی را در روسیه پذیرفته است.
 
زاکانی: آرزوی رد صلاحیت ما در دل یک عده خواهد ماند
 
یک فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت تایید صلاحیت خود گفت: بنده حتما تایید می‌شوم. علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیأت‌های اجرایی، آیا شما تایید صلاحیت شده‌اید، گفت: مگر می‌شود تایید صلاحیت نشویم؟ این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه اختیار با کسانی است که صلاحیت‌ها را بررسی می‌کنند، گفت: حتما من تایید می‌شوم. مگر می‌شود نشوم؟ وی در پاسخ به این که به هرحال تصمیم با دیگران است و ما جهت کسب اطلاع این سوال را مطرح می‌کنیم، گفت: آرزو به دل یک عده می‌ماند که ما تایید صلاحیت نشویم.
 
هشدار معنا‌دار امیر محبیان درباره اعتراضات
 
یک جامعه شناس با یادآوری اینکه لحظات اعتراضات دارد به هم نزدیک‌تر می‌شود، گفت: مسئولین باید خیلی مواظب باشند. امیر محبیان در نشست منطق اجتماعی اعتراضات آبان 98 اظهار کرد: لحظات اعتراضات دارد به هم نزدیک‌تر می‌شود. مسئولین باید خیلی مواظب باشند. آن‌چیزی که باعث شد اعتراضات با پایه بنزین گسترش پیدا کند این بود که چشم انداز منفی است؛ مردم گرانی فزاینده محتمل بر افزایش قیمت بنزین را متصور شدند. وی ادامه داد: 28 استان و بیش از صد شهر را اعتراضات در برگرفت؛ تفاوتش به نسبت اعتراضات 96 این است که شدتش بیشتر شد. شاخصه‌های این اعتراضات از 96 شروع شد و در 98 هم خود را نشان داد. بر خلاف اعتراضات سال 88 که جریان اصلاحات از اعتراضات مردم حمایت کرد در این اعتراضات هیچ جریان سیاسی از آن حمایت نکرد. وی افزود: وقتی اعتراضات تحت حمایت جریان سیاسی است نظام سیاسی می‌داند با چه کسی صحبت کند، اما وقتی اعتراضات این طور اتمیزه می‌شود اعتراض‌ها به شکل دینامیکی و انتظامی امنیتی تغییر می‌کند.
 
متهم به قتل محمدرضا کلاهی در دبی بازداشت شد
 
فردیناند گراپن‌هاووس، وزیر دادگستری و امنیت هلند و پلیس این کشور از بازداشت «رضوان تقی» متهم فراری مراکشی-هلندی در دبی خبر داده‌اند. تقی متهم به دست‌ داشتن در چندین قتل و ترور و از جمله ترور علی معتمد (محمدرضا کلاهی) در سال 2015 و احمد مولا أبوناهض معروف به احمد نیسی در سال 2017 است. علی معتمد (محمدرضا کلاهی) متهم اصلی بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 است. این گمانه در هلند مطرح بوده که حکومت ایران در قتل محمدرضا کلاهی نقش داشته، اما هنوز به اثبات نرسیده و پلیس هلند مدعی بود که تقی در ایران است.
 
درخواست متفاوت چهره نزدیک به عارف از سه امام جمعه تهران

عضو شورای عالی سیاستگذاری معتقد است چهره هایی چون آیت الله امامی‌کاشانی، حجت الاسلام ابوترابی فرد و حجت الاسلام حاج علی اکبری امامان جمعه تهران می‌توانند واسطه بین اصلاح طلبان و حاکمیت شوند. «حسن رسولی»، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و نزدیکترین چهره به محمدرضا عارف در بخشی از گفت‌وگوی خود در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین از دو امام جمعه تهران درخواست کرد واسطه بین جریان اصلاحات و حاکمیت شوند.
 
عارف: نگذاریم «آبان» استخوان لای زخم بماند
 
رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: باید هرچه سریعتر درباره چگونگی کشته شدن تعدادی از هم وطنان در حوادث آبان ماه با شجاعت و صراحت شفاف سازی صورت گیرد. محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلب در مطلبی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نوشته است: «در جریان افزایش نرخ بنزین و به تبع آن اعتراضات صورت گرفته به این تصمیم در همان زمان طی نامه‌ای به رئیس محترم مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردیم از جمله حضور روسای قوا و مسئولان اقتصادی و امنیتی در جلسه غیرعلنی مجلس برای پاسخ دهی به سوالات نمایندگان مردم که متاسفانه این امر صورت نگرفت و اگر هیات رئیسه شرایط حضور مسئولان را در جلسه غیر علنی فراهم می‌کرد، حداقل نمایندگان از پیدا و پنهان اتفاقات صورت گرفته مطلع می‌شدند. معتقدم حوادث آبان ماه روح و روان جامعه را به شدت آزرده است و باید هرچه سریعتر درباره وقایع صورت گرفته که متاسفانه عده‌ای از هموطنانمان جانشان را از دست دادند، شفاف‌سازی صورت گیرد و حادثه آبان ماه استخوان لای زخم نماند. نباید فرصت را از دست داد که بعد‌ها افسوس برخی فرصت سوزی‌ها را بخوریم. باید ضمن دلجویی از خانواده جان‌باختگان به افکار عمومی با صراحت، شفافیت و شجاعت درباره چگونگی جان باختن عده‌ای از هموطنانمان اطلاع رسانی صورت گیرد.»
 
ایراد معاون روحانی به دیوان عدالت اداری

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: پیگیر لایحه آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها در دیوان عدالت هستیم که در صورت ابقا و تصویب با لایحه جدید، کمک بسیاری به ساماندهی اعتراض‌ها و تجمع‌های احتمالی آتی خواهد کرد. لعیا جنیدی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: لایحه‌ای با عنوان تضمین آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها سال 97 به هیات دولت تقدیم شده بود که ابطال شد، اما بر اساس ماده 91 پیگیری می‌شود، زیرا باور داریم در صورت ابقا و تصویب لایحه جدید تقدیمی به دولت، کمک بسیاری به ساماندهی اعتراضات و اجتماعات احتمالی می‌کند. وی یاد آور شد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری این پیشنهاد را ارایه داد، اما تعیین مکان آن با در نظر گرفتن مسائل امنیتی و ترافیکی بر عهده وزارت کشور گذاشته شد؛ اواخر خرداد 97 به تصویب هیات وزیران رسید، اما سپس مورد اعتراض برخی قرار گرفت و هیات عمومی دیوان عدالت نیز از جهاتی آن را مغایر با قانون دانست و ابطال کرد. معاون حقوقی رییس جمهوری ایراد‌های وارد شده را محکم ندانست و گفت: نسبت به ابطال این لایحه اعتراض کردیم و هم اکنون در دیوان عدالت پیگیر آن هستیم. وی افزود: در این لایحه دو یا سه نقص وجود داشت؛ یکی از آن‌ها این بود که محل مناسبی برای اجتماعات پیش‌بینی شود که البته می‌تواند در چهارچوب مصوبه‌های هیات دولت صورت گیرد.
 
جنیدی بیان کرد: این مهم در راستای اجرای درست اصل 27 قانون اساسی سال گذشته پیشنهاد داده شد و کار‌های مقدماتی آن نیز به طور مشترک صورت گرفت، اما به علت تغییر برخی مشاغل و پست‌های سیاسی، روند آن کند شد. وی اضافه کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری وقت گذاشت و لایحه کنونی تضمین آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها را که یک لایحه با متنی کامل، متعادل و بسیار خوب به نسبت متون پیشین است، پیشنهاد داد. معاون حقوقی رئیس جمهوری تاکید کرد: این لایحه از همه بیشتر به اصل 27 قانونی اساسی نزدیک است، زیرا سیستم آن بر اساس چارچوب این اصل بر مبنای مقید کردن، محدود کردن و مجوز گرفتن به جای سیستم مجوزدهی و اطلاع‌رسانی پایه‌گذاری شده است. به گفته وی، در این لایحه همه مفاهیم مبهم از جمله معنی اسلامی، اخلال و سلاح تعریف و روشن شده و تامین امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی دارای لباس رسمی گذاشته شده است.
 
قول دادند یکشنبه آینده استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول کنند

علی مطهری، نماینده مجلس گفت: استیضاح وزیر کشور امضای کافی برای اعلام وصول داشت و این مطلب مورد تأیید آقای لاریجانی رئیس مجلس هم قرار گرفت. آقای لاریجانی به آقای مصری گفت که استیضاح امضای لازم را دارد آن را اعلام وصول کنید. ما به آقای مصری گفتیم دستور بدهید استیضاح اعلام وصول شود، اما ایشان گفت: مگر من سرباز آقای لاریجانی هستم؟ چرا خودش این کار را نکرد؟ چرا این موضوع به نام من تمام شود؟ به ما قول دادند یکشنبه آینده آن را اعلام وصول کنند و اگر این کار انجام نشود من شخصا تصمیم مقتضی را در این باره خواهم گرفت. /ایلنا

روایت عجیب یک سرکلانتر از معترضان تهران!

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: روز شنبه ساعت 10 صبح برخی افراد در «تهرانپارس و خاک سفید» به اعتراض معابر را مسدود کرده بودند؛ معابری مثل خیابان باقری که 20 تا 30 نفر که لباس متحدالشکل آبی پوشیده بودند خودروهایشان را متوقف کرده و راه را بند آورده بودند. لیدر‌ها مشخص بودند. صورت‌هایشان را پوشانده بودند و جالب است که هر کدام شرح وظایف خاص خود را داشتند. یکی از زیر مجموعه‌های اغتشاشگران، وظیفه‌اش تهیه و توزیع مشروبات الکلی بود؛ آن‌ها با توزیع مشروب در بین افراد خود در صدد بودند که سلامت عقلانی آنان را دچار ضعف کرده تا بتوانند بهره‌برداری کاملی از آن‌ها در تخریب، درگیری و آتش‌سوزی‌ها داشته باشند. یکی از آن‌ها از اراذل بنام منطقه بود که خانوادگی برای غارت در صحنه حضور داشتند. این فرد در زمان ورود به فروشگاه با توجه به ازدحام جمعیت زیر دست و پا ماند و دستش شکست؛ دخترش هم در این غارت حضور فعال داشت با یک دستش گونی برنج را بلند کرده و به غارت برد. جالب است فردای آن روز وقتی برای دستگیری و ضبط اموال مسروقه رفتیم گونی 50 کیلویی پسته سرقت شده از جانبو نصف شده بود! بیش از 80 درصد لیدر‌ها در همان چند ساعت اول توسط پلیس پیشگیری شناسایی و در ساعات بعدی دستگیر شدند/ فارس.

شطرنج‌بازان ایرانی با حریفان اسرائیلی روبه رو شدند و آن‌ها را شکست دادند

در چارچوب رقابت‌های شطرنج سیتخس اسپانیا دو شطرنج‌باز ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی خود به پیروزی رسیدند. بر اساس سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی ورزشکاران این کشور با ورزشکاران اسرائیلی رقابت نمی‌کنند. افشین تهرانی، دبیر فدراسیون شطرنج ایران به "خبرگزاری ایمنا" گفت که رویارویی محمدامین طباطبایی و پرهام مقصودلو با حریفان اسراییلی در روز دوشنبه 25 آذرماه "ناخواسته" بوده است. او با اشاره به اینکه این دیدار‌ها در مسابقات آزاد بلیتس اتفاق افتاده است و هر دور از یازده مسابقه باید در سه دقیقه و دو ثانیه به اتمام برسد، افزود: «هر دو نفر بدون اطلاع از ملیت حریفان خود پشت میز نشسته‌اند و در مقابل حریفان اسرائیلی خود پیروز شده‌اند.» به گفته افشین تهرانی، او در وزارت ورزش حاضر شده و توضیحات لازم را در خصوص "ناخواسته بودن این دیدارها" ارائه کرده است.

تندرو‌ها می‌خواهند ایران کره شمالی شود

محسن امین‌زاده، معاونت آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه دولت اصلاحات درباره عدم تصویب FATF گفت: مناقشه توسط کسانی به‌ راه افتاده که عملا قائل به انزوای کامل کشور به سبک کره‌شمالی هستند. البته کره شمالی را هم نمی‌شناسند. نه درک درستی از فاجعه زندگی و فقر مرگبار و مرگ متعارف روزانه انبوه ملت کره شمالی دارند و نه درک درستی از خسارات انزوای اقتصادی کشور. عدم پیوستن به FATF می‌تواند منجر به خسارات عظیم در توسعه ملی و قدرت اقتصادی ایران شود. عدم پیوستن به FATF می‌تواند ملت ایران را فقیرتر و معیشت آنان را دشوار‌تر کند، اما هیچکس بابت این نتایج بدیهی فعالیت مخالفان FATF مواخذه و مجازات نمی‌شود. دولت روحانی سیاست خارجی فاجعه بار دولت احمدی‌نژاد را تحویل گرفت. سیاست خارجی دولت احمدی‌نژاد با استثنای دوره کوتاه و کم اثر وزارت خارجه دکتر صالحی، به‌طور کلی فاقد درک، چشم انداز، راهبرد، برنامه و متشکل از مدیران فاقد صلاحیت‌های حداقلی مدیریت سیاست خارجی بود. /اعتمادآنلاین

گذراندن یک شب یلدا چقدر تمام می‌شود؟

با در نظر گرفتن یک خانواده 4 نفره که حدود 300 گرم آجیل حدود 30 هزارتومان، دو کیلوگرم هندوانه6 هزارتومان (که البته وزن هر هندوانه حداقل 4-5 کیلوست)، یک کیلوگرم شیرینی‌تر 35 هزارتومان، یک کیلوگرم انار8 هزارتومان، یک کیلوگرم سیب درختی حدود 7 هزارتومان و یک کیلوگرم پرتقال 6 هزارتومان در شب یلدا مصرف می‌کنند قیمت یک سبد یلدا حداقل 98 هزارتومان تمام می‌شود. /مهر
 
پیشنهاد نبوی به بازجوهایش برای کاندیداتوری ناطق

بهزاد نبوی در گفت‌وگویی با نامه‌نیوز اوضاع سیاسی ده سال اخیر ایران را بررسی کرد و در پاسخ به این که «الان اصلاح‌طلبان از ریاست علی لاریجانی بر مجلس در این چند سال اخیر سود برده‌اند؟» گفت: همه چیز مقایسه‌ای است. اگر آقای حداد عادل رئیس مجلس می‌شد، به مراتب وضع برای اصلاح‌طلبان بدتر بود. مواضع آقای لاریجانی خیلی معتدل‌تر است. اصلاح‌طلبان هم مگر چه می‌خواهند؟ مگر منافع کشور و ملت مدنظرشان نیست؟ بازجو‌های من که بعضا در زندان به دیدنم می‌آمدند، درگفتگو‌ها از من سئوال می‌کردند «به نظر تو چه کسی کاندیدای ریاست جمهوری شود، خوب است؟» پیش از آنکه من پاسخی داده باشم، می‌گفتند «الان می‌گوید ناطق»! من همیشه به بازجو‌ها می‌گفتم «آقای ناطق که مثل ما "فتنه‌گر" نیست! شما بروید سراغ ایشان». به طور کلی بر این باور بودم که آقای خاتمی قطعا کاندیدا نمی‌شود، اگر هم بشود، قطعا ردصلاحیت می‌شود. تصور نامزدی مرحوم هاشمی را هم نمی‌کردم. حضور آقایان روحانی و عارف هم در آن سال مطرح نبود و اگر هم بود آنان را رأی آور نمی‌دانستم بنابراین بهترین فرد از جمیع جهات، از نظر من آقای ناطق بود. مطالب فوق را از آن جهت مطرح کردم که بدانید، مواضعی که طرح کردم، از سال 88 و در زندان داشته‌ام.

پلیس ضدشورش در اعتراض امروز استقلالی‌ها

تجمع هواداران ناراحت و ناراضی استقلال مقابل این باشگاه، با دخالت نیرو‌های یگان ویژه پایان یافت تا بعد از چند ساعت هواداران ناراضی از مقابل این باشگاه پراکنده شوند. از صبح امروز حدود صد تن در برابر دفتر باشگاه استقلال تجمع کردند و نسبت به وضعیت کنونی این تیم و ادامه غیبت استراماچونی در ایران شعار‌هایی را علیه مسئولان وزارت ورزش و استقلال سر دادند.

مقصودلو: نمی‌دانستم حریفم اسرائیلی است

پرهام مقصودلو گفت: من فرزند ایران، مثل هر انسان آزاده‌ای در جهان، مخالف ستم و دیکتاتوری بوده و هستم. رژیم صهیونیستی هم در نگاهم رژیمی ستمگر و آلوده بوده و هست. وی ادامه داد: از اینکه یکی از حریفانم از رژیم صهیونیستی بوده، اطلاعی نداشتم. به تازگی و از طریق رسانه‌ها از جزئیات ماجرا آگاه شدم. استاد بزرگ شطرنج ایران خاطرنشان کرد: ممکن است این حرفم را عده‌ای باور کنند و عده‌ای باورشان نشود، اما واقعیت این است که در مسابقات سنگین و فشرده شطرنج، گاهی حتی اسم و فامیل حریفان‌مان را هم دقیق و درست نمی‌بینیم؛ چه برسد به ماهیت‌شان. پس حرفم را باور کنید. مقصودلو عنوان کرد: صحبت خاص دیگری ندارم و به زودی به کشور عزیزم برمی‌گردم و تفصیلی در این باره صحبت خواهم کرد.

شهاب الدین بیمقدار: عارف، مانع اصلی استیضاح رحمانی فضلی

شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز به لابی‌های صورت‌گرفته برای منتفی کردن اسیتضاح رحمانی‌فضلی اشاره کرد و گفت: آقای کولیوند به دنبال منتفی کردن استیضاح وزیر کشور بود و با من هم در این خصوص صحبت کرد. آقای عارف نیز در راستای کاهش امضای استیضاح رحمانی‌فضلی تلاش کرد و بر برخی از اعضای فراکسیون امید تاثیر گذاشت. در صورتی که به نظر من نباید این کار را انجام می‌داد، چون آقای عارف، شخص عارف نیست بلکه رئیس فراکسیون امید و رئیس شورای عالی اصلاحات است، عقبه جامعه چه می‌گویند؟ این عضو فراکسیون امید در توضیح دلیل عمده استیضاح‌کنندگان رحمانی‌فضلی گفت: مهم‌ترین دلیل ما برای استیضاح آقای رحمانی‌فضلی خون‌هایی است که به ناحق ریخته شده و باید وزیر مسئول آن جوابگو باشد. وزیر کشور بد عمل کرده است. به وزیر کشور و مسئولان این وزارتخانه گفتم چرا از وسایل معمولی مانند ماشین‌های آبپاش، گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی در حوادث آبان استفاده نکردید یا مانع ایجاد نکردید که معترضان نتوانند بانک‌ها را آتش بزنند؟ همچنین به آن‌ها گفتم اگر آتش زدن فروشگاه کوروش و... را در شهر قدس پیش‌بینی کرده بودید ـ که می‌گویید کرده بودید ـ چرا آن خیابان را نبستید تا نتوانند بیایند و آتش بزنند؟

زیباکلام: تندرو‌ها می‌خواهند روحانی بماند تا معلوم نشود بدبختی‌های مملکت از کجا سرچشمه می‌گیرد

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با «آزادی» با اشاره به صحبت‌های عباس عبدی در شبکه افق گفت: من جمله آقای عبدی را اصلاح می‌کنیم و به تندرو‌ها می‌گویم که شما می‌خواهید روحانی بماند تا مردم متوجه نشوند بدبختی‌های مملکت از کجا‌ها سرچشمه می‌گیرد. وی در ادامه گفت: اگر الان روحانی استعفا بدهد ممکن است همان که گفتم رخ دهد و مردم متوجه شوند که مشکلات و بدبختی‌های مملکت کجاست و چقدر روحانی در به وجود آوردن این وضعیت نقش داشته است. نگرانی آنان از مکشوف شدن این‌ها برای مردم است، زیرا تمام استراتژی تندرو‌ها در این انتخابات آن است که بگویند همه مفساد، بیکاری و مشکلات دیگر زیر سر روحانی است. روحانی که استعفا بده نیست، اما آن‌ها نگران هستند که اگر اصلاح طلبان در این نظر خود جدی‌تر شوند و روحانی استعفا بدهد مشخص خواهد شد چقدر از مشکلات مملکت به قوه مجریه مربوط است و چقدر مربوط نیست.
منبع: تابناک
http://t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

همه خدمات پیشگیری و درمان هاری به‌صورت کاملآ رایگان انجام می‌شود

رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری های شهرستان زاوه شکسته شد

رفع تداخل بیش از 21هزار هکتار اراضی شهرستان مه ولات

آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟ / جعبه پاندورا باز شد

افزایش 51 درصدی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان

شرایط جدید بنیاد مسکن برای تامین قیر رایگان به زیان روستاهای محروم است

جاذبه های چشم‌نواز بهاری محیط زیست خراسان رضوی

نقش مؤثرشرکت نفت منطقه تربت حیدریه در تامین پایدار سوخت خراسان جنوبی

بی توجهی به مناسب سازی معابر تربت حیدریه، خطری در کمین کم توانها

در «رویدادی بی‌سابقه»، یک ستاره‌ مرده‌ زندگی را از سر گرفت

تصاویر: سیل در دوبی

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

آغاز کشت چغندرقند نشایی در اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره در نانوایی‌های تربت حیدریه فراهم شد

کسب قهرمانی مسابقات دو جام رمضان خراسان رضوی توسط آتش نشان تربت حیدریه

کاهش 36 درصد بارندگی در خراسان رضوی / بحرانی بودن نیمی از دشتهای استان