آخرین مطالب

سی و دومین بسته ویژه خبری نوید تربت؛

توصیه اینستاگرامی پسر آیت‌الله جنتی درباره منشور کوروش / نگرانی نماینده تهران از تکرار پلاسکویی دیگر/ حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد!/ توصیه حسین شریعتمداری به حشدالشعبی / ماجرای جلسات مخفی دولت برای انتخابات / خواسته مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از زبان کولیوند/ طلایی: 80 درصد نمایندگان فعلی رای نمی‌آورند / عارف کاندیدا می‌شود؟ سیاسی

توصیه اینستاگرامی پسر آیت‌الله جنتی درباره منشور کوروش / نگرانی نماینده تهران از تکرار پلاسکویی دیگر/ حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد!/ توصیه حسین شریعتمداری به حشدالشعبی / ماجرای جلسات مخفی دولت برای انتخابات / خواسته مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از زبان کولیوند/ طلایی: 80 درصد نمایندگان فعلی رای نمی‌آورند / عارف کاندیدا می‌شود؟

  بزرگنمایی:

پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir 
 

توصیه اینستاگرامی پسر آیت‌الله جنتی درباره منشور کوروش

علی جنتی به مناسبت روز کوروش نوشت: منشور کوروش نخستین سند افتخار آمیز و غرور آفرین حقوق بشر درجهان است اجازه ندهیم سلطنت طلبان و ملی گرایان و یهودیان آزادشده بابل او را مصادره کنند.علی جنتی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت 8 آبان روز کوروش با انتشار عکسی از پاسارگاد و مقبره کوروش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فرهنگ و تمدن ایران باستان از کهن‌ترین تمدن‌های جهان است که شخصیت برجسته‌ای همچون کوروش کبیر را در دامان خود پرورانده است. منشور کوروش نخستین سند افتخار آمیز و غرور آفرین حقوق بشر درجهان است. این افتخار به نام ایران ثبت شده است. او را گرامی بداریم و به یاد داشته باشیم که کوروش متعلق به همه ایرانیان است و اجازه ندهیم سلطنت طلبان و ملی گرایان و یهودیان آزادشده بابل او را مصادره کنند.»
 
اسماعیل بخشی آزاد شد

اسماعیل بخشی، نماینده کارگران هفت تپه پس از نزدیک به یکسال حبس با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد
 
نگرانی نماینده تهران از تکرار پلاسکویی دیگر

فاطمه ذوالقدر نماینده تهران با حضور در سازمان نقشه‌برداری کشور از نزدیک در جریان مطالعات و گزارشات این سازمان در زمینه فرونشست قرار گرفت و با تاکید بر فاجعه‌آمیز بودن این پدیده گفت: نباید بگذاریم فاجعه دیگری مثل پلاسکو رخ دهد و بعد به فکر چاره‌اندیشی برای آن باشیم. وی با ابراز نگرانی از حفاری‌های متعدد مترو با توجه به نرخ فرونشست در تهران، اظهار امیدواری کرد که کمیسیون عمران مجلس، بیش از پیش به این موضوع توجه نشان دهد و کمیته‌ای که در اینباره تشکیل داده را فعال کند.
 
حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد!

سه‌شنبه‌شب حادثه رانندگی ناگوار در کارتینگ مجموعه آزادی سبب تعطیلی سریع این مجموعه شد. در این حادثه سه خودرو کارتینگ که رانندگان آن نوجوان بودند با یکدیگر به شدت برخورد کردند. در این اتفاق 2 دختر نوجوان که راننده خودرو‌ها بودند زخمی شدند و اکنون حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. /باشگاه خبرنگاران
 
حسن عباسی آزاد شد

حساب توییتری منتسب به حسن عباسی از آزادی وی از زندان اوین خبر داد.
 
توصیه حسین شریعتمداری به حشدالشعبی

«حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت:امروزه تمامی اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که فتنه اخیر در عراق از سوی سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان مدیریت می‌شود بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که تسخیر این دو کانون فساد و فتنه، اولین و ضروری‌ترین گام برای مقابله با ناآرامی‌های اخیر عراق است و از توده‌های عظیم جوانان مؤمن و انقلابی عراق که سپاه حماسه‌آفرین حشد‌الشعبی یکی از نماد‌های آن است انتظار می‌رود که در انجام این مهم لحظه‌ای را هم از دست ندهند و آن بخش از مردم مظلوم عراق که با خواسته مشروع خود به میدان آمده‌اند را در میان توطئه‌گران غربی و عبری و عربی و اراذل و اوباش وحشی و خونریز داعشی و بعثی تنها نگذارند.
 
ماجرای جلسات مخفی دولت برای انتخابات

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور به خوبی می‌داند که مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند، با دوقطبی‌سازی به دنبال پیروزی آن‌ها در انتخابات است. محمدعلی پورمختار در گفتگو با مهر با اشاره به دوقطبی‌سازی‌های جدید رئیس جمهور با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود آنکه چند ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است، اما دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبر‌هایی داریم مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسئله در روز‌های تعطیل جلساتی را به صورت مخفیانه برگزار می‌کنند. وی با اشاره به دوگانه‌سازی‌های رئیس‌جمهور، افزود: البته بیان دوقطبی‌هایی، چون جنگ و صلح از سوی رئیس‌جمهور مسئله تازه‌ای نیست و وی بار‌ها چنین مباحثی را مطرح کرده است و در زمان انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد چنین ادبیاتی از سوی روحانی بودیم.
 
خواسته مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از زبان کولیوند

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: مردم از طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا اعتماد می‌خواهند. مردم می‌خواهند که (اصلاح‌طلبان و اصولگرایان) جریان‌های اصلی کشور را دنبال کنند یعنی اقتصاد و معیشت و اشتغال. محمدجواد کولیوند در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که از آنجایی که نام جریان سوم در زمان انتخابات بیش از پیش به گوش می‌رسد آیا امکان دارد این جریان سوم احمدی‌نژاد و نزدیکان او باشند؟، گفت: در کشور احزاب نداریم. احزاب داریم، اما احزابی که مسئولیت داشته باشند و در انتخابات حاضر شوند و افرادشان را معرفی کنند و مسئولیت افرادی که معرفی می‌کنند را بپذیرند و اهداف نظام را جلو ببرند، نداریم. این عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:، چون حزب به این معنا در کشور ما وجود ندارد، هر طیف فکری ممکن است بتواند جریان‌سازی انجام دهد. اینکه بگوییم جریان سومی به این شکل بخواهد راه بیفتد، من قضیه را اینگونه نمی‌بینم، ولی اینکه بخواهند فعالیت کنند بله. هر جریان فکری که احساس می‌کند می‌تواند در این فضا کمک کند و مردم را هرچند برای اهداف خودش پای صندوق بیاورد طبیعتا کاری انجام می‌دهند. نماینده مردم کرج اظهار داشت: در انتخابات مجلس، در انتخابات شوراها، در انتخابات ریاست جمهوری طیف‌های متعددی می‌آیند. ما الان روی کاغذ 250 حزب داریم. این 250 حزب وقتی انتخابات شروع می‌شود، جریان‌سازی‌های انتخاباتی را (انجام می‌دهند) دوباره می‌روند و چهار سال بعد می‌آیند.
 
طلایی: 80 درصد نمایندگان فعلی رای نمی‌آورند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بالای 80-70 درصد نمایندگان فعلی در بین افکار عمومی جایگاهی ندارند و در انتخابات رای نخواهند آورد. مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با مهر، درباره وحدت نیرو‌های انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: بنابر اخباری که دریافت کردیم و تماس‌هایی که با دوستان برقرار می‌کنیم می‌توان گفت: چشم انداز روشن و امیدوار کننده را بین نیرو‌های انقلاب شاهد هستیم؛ چرا که جریان‌های گوناگون اصولگرا حول محور ساختاری که پیش بینی شده است دست به دست هم داده و پا به عرصه انتخابات می‌گذارند به همین جهت امیدواریم ما در انتخابات پیش رو شاهد یکپارچگی بین نیرو‌های اصولگرا باشیم.
 
عارف کاندیدا می‌شود؟

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در واکنش به اظهارات برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب درباره عدم حضور عارف در انتخابات مجلس گفت: این اخبار شایعه است. شهیندخت مولاوردی، دبیر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان، گفت: نخستین همایش رابطین استانی و اعضای شورای استان‌ها با اعضای شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان فردا برگزار می‌شود. بنابر گزارش ایرنا، وی درباره استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان هنوز به استراتژی واحدی نرسیده اند و همه این نشست‌ها و جلسات برای این است که اصلاح طلبان به جمع بندی برسند. دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در واکنش به اظهارات برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب درباره عدم حضور عارف در انتخابات مجلس گفت: این اخبار شایعه است و رسانه‌ها باید اخبار شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان را از ارگان مطبوعاتی آن جویا شوند.
منبع: تابناک
http://t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

هفت مدال آسیایی و کشوری حاصل تلاش شطرنج‌بازان خراسان رضوی

24 هزار کیلوگرم رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه متوقف شد

پیش‌بینی فارن‌پالیسی: روسیه در مسیر یک «آینده استالینیستی»

جوان 22 ساله تربت حیدریه به چند نفر جان دوباره بخشید

فعال بودن تنها دستگاه لیزر چشم‌‌پزشکی تربت حیدریه در کلینیک احمدیه

کشف آب انبار تاریخی مربوط به دوره قاجاریه در تربت حیدریه

تصاویر: قشم،بزرگترین جزیره ایران

گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در 50 سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در 1973 و شوک انقلاب ایران

احیای آداب و سنن ملی و محلی در جشن‌های نوروزگاه تربت حیدریه

سر گوساله سامری را با عصای قلم باید کوبید

سر گوساله سامری را با عصای قلم باید کوبید

توزیع بیش از 103 تن کالای حمایتی ویژه ماه رمضان در تربت‌حیدریه

انجام 618 بازدید نظارتی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی

تئاتر پر از دغدغه تحول خواهی و لحظه هایش پر از رستگاری است

روحانی: عوامل داخلی در کنار عوامل خارجی دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود

پروژه بزرگ هتلینگ بیمارستان رازی تربت حیدریه استارت خورد

اهداء 103 قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان تربت حیدریه

برگزاری محفل قرآنی نوای ملکوت با حضور قاری مصری در تربت حیدریه

کاهش 30 درصدی ماموریت‌های حوادث جاده‌ای تربت حیدریه

نگاهی به پیشینه تاریخی و خاستگاه اجتماعی بی‌بی حُسنیه

سخنگوی فراجا: میزان مرگ و میر در تصادفات کشور برابر با کل تلفات رانندگی 27 کشور اروپایی است؛ دهشتناک نیست؟

روستاهای حصار و رودمعجن هدف اصلی گردشگران نوروزی تربت حیدریه

10 سرقت هالیووودی و جنجالی سال 1402 ! + گفتگو با دزدان مخاطره انداز سالی که گذشت

تصاویر: گردشگران نوروز 1403 در نقش جهان

حجت الاسلام هادی سروش: مگر می‌شود روحانی رانت بخورد، زندگی لاکچری داشته باشد و به پای دین تمام نشود؟!

فعالیت 30 پایگاه امداد و نجات جاده ای خراسان رضوی در طرح امداد نوروزی

امام جمعه تربت حیدریه: نقطه ضعف اساسی کشور اقتصاد است

غارهای مهم خراسان رضوی درجه بندی شدند

آمادگی کامل دیار طلای سرخ و سفید برای استقبال از مسافران نوروزی

کشف سیاره‌ای جدید که احتمالاً دارای یک اقیانوس درحال جوشیدن است

معاون وزیر کشور: رستوران‌ها، کافه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها که در داخل شهر هستند، مطلقاً اجازه فعالیت تا قبل از افطار حتی با پوشاندن شیشه‌ها و ایجاد استتار را ندارند

تحویل سال 1403 در حرم امام رضا (ع)

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی : روزهای اول سیل سوخت‌برها کنار سیل‌زده‌ها بودند/ پرویز پرستویی و رسول خادم در یاد مردم خواهند ماند

تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان

عرضه پنج تن میوه تنظیم بازار در تربت‌حیدریه

اختصاص دو مرکز رفاهی و 14 آموزشگاه تربت حیدریه به طرح اسکان مسافران نوروزی

طرح سلامت نوروزی و آماده باش 21 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی تربت حیدریه

بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه

اقدام شما برای آزادی 9 زندانی در آستانه عید نوروز قابل تقدیر و ستایش است

بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه، یک گام به جلو

اختصاص رتبه نخست سطح زیر کشت پسته خراسان رضوی به شهرستان ولات

آماده باش ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تربت‌ حیدریه

دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودروها در تربت حیدریه

عجیب ترین فتاوایی که در ماه رمضان صادر شده است؛

برپایی48 بازارچه صنایع دستی در مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی

کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم خیارشور فاسد در تربت حیدریه

لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند /ریاست ناطق نوری بر «مجلسِ 71 درصدی» /سرنوشت حدادعادل تکرار می‌شود؟ +جدول

ببینید / مصدومیت سرنشینان هواپیما بر اثر کاهش ناگهانی ارتفاع

تصاویر: آیین سنتی نواوستی در اردبیل

تربت‌حیدریه به استقبال زایران و گردشگران نوروزی می رود