آخرین مطالب

بسته خبری ویژه نوید تربت؛

کنایه بعیدی نژاد به سریال "گاندو" و تحریم ظریف/پیامد‌های حذف 4 صفر از پول ملی در سیستم بانکی و بورس/گلایه جدی رضا کیانیان از رشیدپور/شرایط حضور زنان در ورزشگاه آزادی اعلام شد/انتقاد دوباره رحیم‌پور ازغدی از حوزه علمیه / اقتصاد ایران تاوان نیم قرن تورم را با اصلاح پولی می‌پردازد؟ / نمی‌توانیم برویم وسط میدان اطلاعیه بدهیم بیایید کاندیدای اصلاح‌طلبان شوید / فاصله بین مردم و ائمه جمعه را کم کنیم/ اگر مجلس در راس امور است نماینده هم باید درباره همه امور اظهار نظر کند/ پیشنهاد جیسون رضاییان برای مناظره پمپئو و ظریف/ قالیباف: پهپاد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد/ واکنش پلیس به کلیپ جنجالی خیابان حضرتی شیراز/ اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی خواهرش / اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد سیاسی

کنایه بعیدی نژاد به سریال "گاندو" و تحریم ظریف/پیامد‌های حذف 4 صفر از پول ملی در سیستم بانکی و بورس/گلایه جدی رضا کیانیان از رشیدپور/شرایط حضور زنان در ورزشگاه آزادی اعلام شد/انتقاد دوباره رحیم‌پور ازغدی از حوزه علمیه / اقتصاد ایران تاوان نیم قرن تورم را با اصلاح پولی می‌پردازد؟ / نمی‌توانیم برویم وسط میدان اطلاعیه بدهیم بیایید کاندیدای اصلاح‌طلبان شوید / فاصله بین مردم و ائمه جمعه را کم کنیم/ اگر مجلس در راس امور است نماینده هم باید درباره همه امور اظهار نظر کند/ پیشنهاد جیسون رضاییان برای مناظره پمپئو و ظریف/ قالیباف: پهپاد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد/ واکنش پلیس به کلیپ جنجالی خیابان حضرتی شیراز/ اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی خواهرش / اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد

  بزرگنمایی:
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ این بسته خبری خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند و رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. در اختیار شما می گذارد.

پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir

انتقاد دوباره رحیم‌پور ازغدی از حوزه علمیه:کشور 700 مرجع تقلید می‌خواهد چه کار؟

سخنانی جدید از رحیمپور ازغدی منتشر شده است که در آن او مجددا انتقاد تندی نسبت به حوزه علمیه داشته و گفته کشور به اندازه کافی روحانی و طلبه دارد. او گفته حوزه علمیه باید طلبه‌هایی تربیت کند که مسئله‌های زندگی امروز مردم را حل کنند.
 
شرایط حضور زنان در ورزشگاه آزادی اعلام شد

برخلاف بازی‌های قبلی که زنان توانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را کسب کنند این بار قرار نیست حضور آن‌ها به صورت گزینشی صورت باشد. شنیده می‌شود در زمان باز شدن سایت بلیت فروشی بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ظرفیت مشخصی برای زنان در نظر گرفته خواهد شد که این ظرفیت حدود 10 درصد گنجایش صندلی‌های ورزشگاه آزادی است و پس از اتمام بلیت فروشی مربوط به این جایگاه سایر زنان نمی‌توانند بلیت تهیه کنند. / باشگاه خبرنگاران
 
گلایه جدی رضا کیانیان از رشیدپور

رضا کیانیان در مراسم تجلیل از خود در فستیوال سینمایی جزیره کیش از رضا رشیدپور مجری مراسم برای طعنه‌ای که به پول‌های کثیف در سینما زده گلایه کرد. رضا رشیدپور در جشنواره سینمایی کیش، از این گفت که پول جشنواره‌ای که مجری اش است شبهه‌ای ندارد و برخلاف باقی پول‌های این روز‌های سینماست. طعنه‌ای که با واکنش همراه با گلایه تند رضا کیانیان روبرو شد. کیانیان گفت: دیگر از شنیدن ب-ز یا ر-ز و این غیر شفاف گویی‌ها خسته شده است و اهالی سینما از امثال رشیدپور انتظار شفاف گویی دارند، چون همه سرمایه‌هایی که به سینما آورده می‌شود، کثیف نیست.
 
تحریم «ظریف» به ایران آسیبی نمی‌زند

حسین قریبی دستیار وزیر امور خارجه در پیامی توییتری در واکنش به تحریم وی از سوی آمریکا نوشت: تصمیم ترامپ نه در راستای منافع آمریکا است و به ایران و ظریف که فردی توانمند و حرفه‌ای است، آسیبی وارد نمی‌کند. بیش از پیش روشن است که تحریم‌های یک‌جانبه، بی‌اثر و بی‌فایده می‌شوند. ملت‌ها این اقدامات را تهدید‌هایی برای روابط مدرن بین‌المللی تلقی می‌کنند که باید در عصر ما متوقف شوند.»

اقتصاد ایران تاوان نیم قرن تورم را با اصلاح پولی می‌پردازد؟

با تصمیم هیات دولت، روند حذف 4 صفر از پول ملی کلید خورد. تاوان نیم‌قرن تورم موجب شد تا با یک واقعیت روبه‌رو شویم: اسکناس‌های رایج با وجود بزرگی‌شان و حتی تبدیل غیررسمی ریال به تومان، در برابر تورم انباشته، کارآیی خودشان را از دست داده‌اند. حذف 4 صفر شوکران این تورم است. اما سوال مهم این است که آیا محو صفر‌ها دائمی است یا موقتی؟ پاسخ این سوال کاملا به عرصه سیاست‌گذاری وابسته است. اگر رفرم پولی ذیل مجموعه اصلاحات اقتصادی و در حلقه آخر اصلاحات باشد، می‌تواند پایدار بماند. اما اگر حذف صفر بدون اقدامات پیشینی و اصلاح روند‌های سیاست‌گذاری باشد، صفر‌ها به سرعت می‌توانند بازگردند /دنیای اقتصاد

نمی‌توانیم برویم وسط میدان اطلاعیه بدهیم بیایید کاندیدای اصلاح‌طلبان شوید

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی به خبرآنلاین گفت:در نظام حزبی شما با 10 تا حزب سر و کار دارید. شورای نگهبان هم بجای سر کله زدن با 20 هزار نفر، با 10 حزب سر و کله می‌زند. وقتی یک حزبی رای می‌آورد، آن ناظم حزبی حتی به کت و شلوار یا مدل موی من هم می‌تواند ایراد بگیرد. خود احزاب در واقع بالاترین فیلتر‌های نظارت استصوابی را دارند. ما همه بار را روی دوش شورای نگهبان گذاشتیم و می‌گوییم چرا همه چیز خراب می‌شود. اگر کاندیدا‌های اصلاح طلب ردصلاحیت شوند نمی‌توانیم معجزه کنیم، نمی‌توانیم وسط میدان خراسان اطلاعیه بدهیم و فریاد بزنیم که ایهاالناس هر کسی جا مانده بیاید کاندیدای انتخابات ما شود.

کالا وارد کنیم و توسط جوانان دانشمندبین مردم توزیع کنیم

محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق اقتصاد و دارایی گفت: با استفاده از ارز 4200 تومان و استفاده از استارت‌آپ‌ها و کارت ملی می­‌توانیم اقلام معیشتی مهم را به راحتی در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم. با انبوه نیروی جوان دانشمند و استارت‌­آپ‌­ها چرا باید آن‌ها خدمات خود را به کشور‌ها و اقتصاد‌های دیگر بدهند، ولی ما استفاده نکنیم و به جای آن افزایش منظم نرخ ارز را که موجب مشکلات جدید فراوانی است دامن بزنیم. /کیهان

فاصله بین مردم و ائمه جمعه را کم کنیم

محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی و نماینده سابق مجلس در یادداشتی نوشت:جایگاه روحانیت امروز در مقایسه با اوایل انقلاب متفاوت است. مردم مطالباتی دارند و زمانی که این مطالبات جواب داده نمی‌شود دلسرد و رویگردان می‌شوند و فاصله می‌گیرند. ائمه جمعه باید در مسائلی که در شان آنان نیست، دخالت نکنند؛ چرا که این موضوع باعث ایجاد شکاف و دو دستگی می‌شود. این مسائل مهمی است که متاسفانه گاهی به آنان توجهی نمی‌شود.

پیامد‌های حذف 4 صفر از پول ملی در سیستم بانکی و بورس

محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مصوبه هیات دولت درباره حذف 4 صفر از پول ملی تصویب شد، گفت:با حذف 4 صفر ساده‌سازی عدد‌ها صورت می‌گیرد و تقریبا محاسبه عدد‌ها آسان‌تر می‌شود، براین اساس مجلس با حذف 4 صفر موافق بوده و در طرح بانکداری به آن توجه کرده است. حذف چهار صفر از پول ملی در راستای امور ثبتی و حسابداری است و نگهداری حساب‌ها را راحت‌تر خواهد کرد، تاکید کرد: با حذف 4 صفر از پول ملی مراودات بورس و شبکه بانکی کشور ساده‌سازی می‌شود و این اقدام برای کشور مفید خواهد بود. /نامه نیوز
 
اگر مجلس در راس امور است نماینده هم باید درباره همه امور اظهار نظر کند
 
نعمت احمدی در گفتگو با «آزادی» با اشاره شکایت اخیر از دو نماینده مجلس (فلاحت پیشه و حضرتی) به خاطر اظهارنظر درباره موضوع مذاکره، گفت: «اگر مجلس در راس امور است باید در بپذیریم که نماینده مجلس می‌تواند در همه امور اظهارنظر کند و یکی از امور هم رابطه با دیگر کشور‌ها است.»
 
پیشنهاد جیسون رضاییان برای مناظره پمپئو و ظریف

رضاییان طی مقاله‌ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح کرده است. رضاییان طی مقاله‌ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح کرده است. به گزارش واشنگتن پست، رضاییان در این مطلب نوشت: این دو نفر قصد دارند امتیازاتی از طرف مقابل خود بگیرند و تنها چیزی که وجود ندارد، زمین بازی است. به گفته وی اگر این مناظره در تهران نباشد، چرا در نیویورک آن را نگذارند؟ در محل استقرار دیپلمات‌های ایران و در خلال برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل و به صورت پخش زنده برای جهانیان فراهم شود. آیا عادلانه‌تر از این می‌تواند باشد؟ رضائیان علت تحریم‌های آمریکا علیه ظریف را رد درخواست پمپئو برای سفر به تهران و همچنین درخواست مصاحبه با رسانه‌های ایران عنوان می‌کند.
 
قالیباف: پهپاد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد

محمدباقر قالیباف گفت: پهباد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد و این اقتدار ما و زبونی دشمن نتیجه عمل به فرهنگ قرآنی بود؛ گرچه هیچ‌گاه قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته‌ایم.
 
کنایه بعیدی نژاد به سریال "گاندو" و تحریم ظریف

سفیر ایران در لندن با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف از سوی آمریکا، گفت: امیدوار باشیم اهانت‌های سریال "گاندو" آمریکایی‌ها را درباره وزیر امور خارجه به اشتباه نینداخته باشد. حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آمریکایی‌ها بعد از واکنش تند جهانی در مقطع اولی که می‌خواستند علیه دکتر ظریف تحریم اعلام کنند از موضع خود عقب نشینی کرده بودند.امیدوار باشیم که اهانت‌های سریال "گاندو" آمریکایی‌ها را به اشتباه نینداخته باشد.
 
آمریکا رسما معافیت‌های تحریم هسته‌ای ایران را تمدید کرد

وزارت خارجه آمریکا امروز (پنج‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای رسما از تمدید معافیت‌های تحریمی مربوط به همکاری‌های هسته‌ای با ایران خبر داد. «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تمدید این معافیت‌ها را «ادامه محدودیت‌ها» بر برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرده و نوشته است: «اقدام امروز، به حفظ نظارت بر برنامه هسته‌ای غیرنظامی ایران کمک کرده، ریسک‌های اشاعه‌ای را کاهش داده، توانایی ایران برای کاستن از زمان "گریز" به سوی سلاح هسته‌ای را محدود کرده و از احیای مراکز حساس اشاعه‌ای ایران، ممانعت می‌کند.» این بیانیه می‌افزاید: «دولت پیشرو در حمایت از تروریسم در جهان به استفاده از برنامه هسته‌ای برای ارعاب جامعه بین‌الملل ادامه داده و امنیت منطقه‌ای را تهدید می‌کند. ایالات متحده در تعهد خود به محروم کردن ایران از هرگونه مسیری به سوی سلاح هسته‌ای، مصمم است و از مجموعه کاملی از ابزار‌های دیپلماتیک و اقتصادی خود برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، استفاده می‌کند.» واشنگتن در این بیانیه و تنها ساعاتی بعد از تحریم «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را «به رد دیپلماسی و توسعه برنامه هسته‌ای» متهم و عنوان کرده است که واشنگتن به اعمال فشار به ایران ادامه می‌دهد.
 

واکنش پلیس به کلیپ جنجالی خیابان حضرتی شیراز

کلیپی از رفتار یک زن در خیابان احمدی (حضرتی) شیراز در فضای مجازی منتشر شد که یک مقام انتظامی فارس می گوید احتمال دارد رفتار وی به دلیل مشکلات روانی باشد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گفت و گو با ایرنا گفت: براساس اظهارات ماموران کلانتری محل، رفتار نامناسب این خانم که با لباس های نامناسب در انظار ظاهر شد سه‌شنبه هشتم مرداد 98 ساعت 10 و نیم صبح رخ داد. سرهنگ کاووس محمدی افزود: قبل از اعزام ماموران کلانتری،خویشاوندان زن هنجارشکن لباس مناسب به او پوشاندند و سوار بر خودرو از محل به مکانی نامعلوم منتقل کردند. وی ادامه داد: براساس اظهارات شاهدین عینی ماجرا این زن رفتاری طبیعی و عادی نداشته و احتمالا مشکل روحی و روانی داشته است. محمدی اضافه کرد: این فرد اکنون در دسترس پلیس نیست؛ براساس قوانین اگر این فرد مشکل روحی و روانی داشته باشد به دلیل عدم کنترل بر رفتار و فهم،تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت.

آیت الله علوی گرگانی: برخی افراد با پول و نفوذ زمین خواری می‌کنند

آیت الله سید علی محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید اظهار داشت که برخی افراد با نفوذ ، نفوذ و روابط اقدام به زمین خواری کرده و پول مردم را می خورند. به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی قم، وی در دیدار یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: هیچ‌وقت عامه مردم اصلاح نمی‌شوند مگر اینکه خواص اصلاح گردند، درهرجا اگر حد و حدودی تجاوز شده است دستی پشت قضیه است چون مردم عادی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. وی ادامه داد: هیچ جا در هیچ منطقه‌ای از ایران و خارج از کشور افراد عادی نمی‌توانند در زمین و ملک تجاوزی داشته باشند مگر اینکه افراد صاحب نفوذ پشت موضوع باشند. آیت الله علوی گرگانی گفت: علت اساسی همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و اشکال اساسی در ارکان نظام و دولت نفوذ برخی افراد است، نمی‌خواهم بگویم همه مشکل‌دارند، چون مسئولین خدمتگذار و پاک زیاد داریم ولی افرادی وجود دارند که سبب مشکل هستند.

اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی خواهرش

لاله اسکندری در حاشیه مراسم جشنواره سینماتورز در جزیره کیش، تاکید کرد خواهرش (ستاره) و خانواده‌شان، به خاطر قضاوت مردم درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده، ماهی سخت را سپری کرده‌اند. لاله اسکندری در دفاع از خواهرش ستاره که برای انتشار ویدئویی در خارج از کشور زیر فشار است، گفت: «این یک ماه خیلی به ما سخت گذشت. ما سعی کردیم سکوت کنیم اما آنچه باعث شد تا ستاره قربانی این جریان شود، قضاوتی بود که خیلی از مردم درباره آن ویدئو داشتند. امیدوارم که ما مردم یک کمی انصاف بیشتری داشته باشیم.» این بازیگر که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره سینماتورز در کیش سخن می‌گفت، توضیح داد ستاره اسکندری به دلیل حضور در دادگاهی در همین رابطه، نتوانسته است در این رویداد سینمایی حاضر شود.

اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «آمریکایی‌ها امروز اساسا به فکر این هم نیستند که بخواهند روزی حمله‌ای علیه ما انجام دهند اما ممکن است روزی مرتکب خطایی شوند»گفت: اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد. وی با بیان اینکه «با ساقط شدن پهپاد آمریکایی‌ها، هیمنه آنها فرو ریخت»، افزود: در ابتدا برای‌شان باور پذیر نبود که چنین اتفاقی افتاده است ولی به ناچار آن را پذیرفتند. آمریکایی‌ها امروز اساسا به فکر این هم نیستند که بخواهند روزی حمله‌ای علیه ما انجام دهند؛ گرچه ممکن است روزی مرتکب خطایی شوند؛ بر همین مبنا نیروهای مسلح ما آماده‌اند و اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد؛ چراکه امروز مقاومت در منطقه جمهوری اسلامی ایران را قرارگاه مرکزی خود می‌داند و این پیام را آشکار به آمریکایی ها و صهیونیست ها داده است که اگر دست از پا خطا کنید و بخواهند به این قرارگاه مرکزی تعرضی داشته باشید، همه مجموعه های مقاومت از شرق هیمالیا تا شرق مدیترانه و تا دریای سرخ و دریای عرب و خلیج عدن، هرآنچه نیرویی از مقاومت است، بر متجاوز یورش می‌برد. / منبع: تابناک

http://t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی : روزهای اول سیل سوخت‌برها کنار سیل‌زده‌ها بودند/ پرویز پرستویی و رسول خادم در یاد مردم خواهند ماند

تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان

عرضه پنج تن میوه تنظیم بازار در تربت‌حیدریه

اختصاص دو مرکز رفاهی و 14 آموزشگاه تربت حیدریه به طرح اسکان مسافران نوروزی

طرح سلامت نوروزی و آماده باش 21 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی تربت حیدریه

بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه

اقدام شما برای آزادی 9 زندانی در آستانه عید نوروز قابل تقدیر و ستایش است

بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه، یک گام به جلو

اختصاص رتبه نخست سطح زیر کشت پسته خراسان رضوی به شهرستان ولات

آماده باش ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تربت‌ حیدریه

دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودروها در تربت حیدریه

عجیب ترین فتاوایی که در ماه رمضان صادر شده است؛

برپایی48 بازارچه صنایع دستی در مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی

کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم خیارشور فاسد در تربت حیدریه

لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند /ریاست ناطق نوری بر «مجلسِ 71 درصدی» /سرنوشت حدادعادل تکرار می‌شود؟ +جدول

ببینید / مصدومیت سرنشینان هواپیما بر اثر کاهش ناگهانی ارتفاع

تصاویر: آیین سنتی نواوستی در اردبیل

تربت‌حیدریه به استقبال زایران و گردشگران نوروزی می رود

ماه رمضان دو رستوران با رعایت شئونات اسلامی در تربت‌حیدریه دایر است

آغاز دومین مرحله طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در منطقه تربت حیدریه

راهیابی دو اثر هنرمندان تربت حیدریه به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی

نارضایتی مردم از نحوه اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک را جدی بگیرید

شستشو و تنظیف گنبد رضوی

آغاز روند کاهش15 درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

شرایط بحرانی در زباله گاه تربت حیدریه؛چه کسی پاسخگوی به خطر افتادن امنیت بهداشتی مردم است

توطئه شوم مادرشوهر ثروتمند برای عروس در دوران عقد

بازداشت دزدان پررویی که هنگام سرقت فیلم برداری می کردند!

گرفتاری سارقان سریالی خواربار فروشی های مشهد در دام پلیس

تصاویر: سواحل خلیج فارس

توزیع بیش از بیش از یکهزار و 800 تن آرد "خانه‌پزی روستایی" در تربت حیدریه

تصاویر: تقارن‌های شگفت‌آور در عکاسی

شناسایی یک دوزیست که به بچه‌هایش شیر می‌دهد

با ترامپ راحت‌تر از بایدن می‌شود کنار آمد

چهار میلیون ماموریت توسط نیروی انتظامی خراسان رضوی ظرف یک سال/ پنج هزار نفر نیروی انتظامی استان فاقد مسکن ‌ملکی

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همترازی حقوق بازنشستگان از سال آینده اجرا می‌شود

بانک خون‌ شهرستان مه‌ولات افتتاح شد

عباس عبدی به قالیباف: نه با سیاست آشنایید نه مشاوران آگاه دارید

برگزاری نشست یک جریان آخرالزمانی یهودی در بیت‌المقدس در میانه جنگ غزه/افراطی‌ها چگونه در حال پیاده سازی سیاست‌های خود در دولت نتانیاهو هستند؟

امام جمعه تربت‌حیدریه: مشارکت 40 تا 42 درصدی مردم نیازمند واکاوی از سوی مسوولان کشور است

واژگونی همزمان دو خودروی سواری شش مصدوم برجای گذاشت

فرماندار تربت‌حیدریه شائبه تقلب در این حوزه انتخابیه را رد کرد

تصاویر: کنسرت رایگان رضا صادقی برای کودکان کار

نماینده منتخب تربت‌حیدریه: کشور بر اساس مردم سالاری در حال اداره است

خارج نمودن تومور سه و نیم کیلویی از کلیه یک بیمار در تربت حیدریه

غرس درخت در تربت‌حیدریه بدون نیاز به آبیاری

واژگونی خودرو سواری و مصدومیت سه نفر در محور تربت حیدریه- مشهد

برگزاری کارگاه آموزش استفاده از پهپاد برای سمپاشی در بخش رخ تربت حیدریه

اهدای یک میلیارد و 700 میلیون تومان به موسسات خیریه استان توسط خیر نیک اندیش تربتی

برگزاری دوره داوری فوتسال و مربیگری فوتبال کشور در تربت حیدریه

تصادف زنجیره‌ای در مه‌ولات هفت مصدوم برجای گذاشت