آخرین مطالب

در نشست خبری اعلام شد؛

استفاده بیش از 600 هزار نفر از خدمات بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه اجتماعی

استفاده بیش از 600 هزار نفر از خدمات بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه

  بزرگنمایی:

پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir

در تقویم ملی ایران،  19 تا 25 تیرماه که به نام هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده، همه ساله فرصت مغتنمی شمرده می شود برای معرفی خدمات و بیان داشته ها و نداشته های حوزه تامین اجتماعی در سراسر کشور و از جمله منطقه تربت حیدریه (تربت حیدریه، زاوه و رشتخوار) تا مدیر تامین اجتماعی این سه شهرستان به معرفی فعالیت های دستگاه های تحت امر خود بپردازد.

به گزارش نوید خراسان، امسال این میزبانی را رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه در قالب یک نشست خبری و به منظور ایجاد یک تور رسانه ای خبرنگاران برای بازدید از بخش های مختلف دومین بیمارستان "ملکی" تامین اجتماعی استان خراسان رضوی ترتیب داد.

 

بالغ بر 142 هزار نفر در منطقه تربت حیدریه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیر تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در این نشست خبری اظهار داشت: اکنون بالغ بر 142 هزار نفر در منطقه تربت حیدریه تحت پوشش خدمات کوتاه و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی هستند.

حسن خردنیا افزود: این بدان معنا است که در شهرستانهای تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه به جز افراد تحت پوشش35 هزار نفر بیمه شده اصلی ، هفت هزار نفر نیز وجود دارند که از سازمان تامین اجتماعی مستمری ماهانه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 120 میلیارد ریال خدمات کوتاه مدت در قالب عینک، پروتز و سمعک به بیمه شدگان ارایه شد، گفت: در همین مدت هزار و 180 میلیارد ریال خدمات بلند مدت شامل ؛ پرداخت مستمری و پاداش بازنشستگی به بیمه شدگان سازمان پرداخت شد.

خردنیا با اشاره به مراجعه بالغ بر 65 هزار نفر در یکسال گذشته به سه واحد این سازمان، افزود: با راه اندازی طرح ملی دکتر نوربخش، تمامی خدمات بصورت الکترونیکی (غیرحضوری) انجام و بسیاری از خواسته های بیمه شدگان در این درگاه قابل رسیدگی است‌.

وی گفت: بخشودگی جرایم بیمه ای برای تمام کارگاه های فعالی که تا پایان سال 96 بدهی معوق به سازمان تامین اجتماعی دارند در نظر گرفته شده است و کارفرماها می توانند با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم تا تاریخ 13/6/98از این بخشودگی بهره مند شوند.

 

طرح بیمه زنان خانه دار

مدیر تامین اجتماعی تربت حیدریه گفت:  طرح بیمه زنان خانه دارهم ادامه دارد و زنان خانه دار و دختران مجرد بین 18 تا 50 سال سن می تواتنند به سازمان مراجعه و نسبت به بیمه نمودن خود اقدام نمایند.

وی افزود: اکنون 6 هزار کارگاه های تولیدی فعال را تحت پوشش داریم که میزان بدهی معوق آنها به سازمان در این منطقه 400 میلیارد ریال می باشد اما با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیز تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، هیچ کارگاهی را تعطیل نکرده ایم.

خردنیا اظهار داشت: به این اصل اخلاقی معتقد و پایبند هستیم اگر کارفرما و کارگاهی وجود نداشته باشد به طبع کارگر و ایجاد اشتغالی نیز وجود نخواهد داشت و به طبع آن سازمان تامین اجتماعی نیز نخواهد بود، لذا سیاست سازمان حمایت از کارگاه‌های تولیدی می باشد.

 

استفاده بیش از 600 هزار نفر از خدمات بیمارستان تامین اجتماعی

در ادامه رییس بیمارستان رازی نیز گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی پس از مشهد دراستان است که نزدیک به هفت هکتار مساحت و 20 هزارمترمربع زیربنا دارد و ضریب اشغال تخت در این مرکز درسال گذشته نزدیک به 70 درصد بوده است.

محمد عجم افزود: پارسال چهار هزار و 265 مورد موالید زنده در این بیمارستان داشتیم که تنها هزار و 483 مورد آن از طریق سزارین محقق شد و نسبت به سایر مراکز درمانی تربت حیدریه دارای رتبه بالاتری هستیم.

وی تعداد بیماران بستری در این بیمارستان را 14 هزار 100 مورد و ارزش خدمات ارایه شده بستری در سال گذشته را، 200 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: جمع کل خدمات سرپایی ارایه شده، 526 هزار و770 مورد و ارزش آنها در مدت یاد شده 400 میلیارد ریال بوده است.

عجم در تشریح امکانات بیمارستان نیز گفت: اکنون بیمارستان دارای 113 تخت فعال است و در یک سال گذشته به منظور بهبود خدمات به مراجعه کنندگان چند متخصص در رشته های جراحی اعصاب، طب اورژانس، زنان و اطفال به مجموعه پزشکان این مرکز درمانی اضافه شد که در مجموع اکنون با نیروی انسانی بالغ بر 450 نفر به مراجعان خدمات ارایه می کنند.

 

پیگیر احداث یک درمانگاه جدید هستیم

وی با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش های آی سی یو (مراقبت ویژه بزرگسالان)، ان آی سی یو (مراقبت ویژه اطفال)، سی سی یو، داخلی، زنان و زایمان است، افزود: سال 97، مبلغ 45 میلیارد ریال تجهیزات وارد بیمارستان شد.

به گفته عجم: از جمله این تجهیزات تهیه نصب وراه اندازی، سی تی اسکن 16 اسلایس، راه اندازی سیستم پکس به منظور انتقال اطلاعات گرافی بیمار به دیگر مراکز درمانی که بعد از مشهد، دومین شهر در استان خراسان رضوی هستیم که مجهز به این سیستم شده است و این امکان رابه پزشکان میدهد ازهرنقطه ای بتوانند به گرافی وسی تی بیماران دسترسی داشته باشند.

عجم همچنین از اجرای طرح های هتلینگ و بهسازی و بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان شامل: راه اندازی یک دستگاه فلوروسکوپی (سی آرم) در اتاق عمل و در دست احداث بودن یک اتاق عمل جدید در این بیمارستان خبر داد.

وی بیان کرد: اکنون پیگیر احداث یک درمانگاه جدید هستیم که از مجاری قانونی مختلف موافقت اولیه آن حاصل شده و امیدواریم درسال آینده بتوانیم موافقت اصولی ،مجوز ساخت و تامین اعتبار مورد نیاز آن را کسب کنیم.
http://t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری های شهرستان زاوه شکسته شد

رفع تداخل بیش از 21هزار هکتار اراضی شهرستان مه ولات

آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟ / جعبه پاندورا باز شد

افزایش 51 درصدی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان

شرایط جدید بنیاد مسکن برای تامین قیر رایگان به زیان روستاهای محروم است

جاذبه های چشم‌نواز بهاری محیط زیست خراسان رضوی

نقش مؤثرشرکت نفت منطقه تربت حیدریه در تامین پایدار سوخت خراسان جنوبی

بی توجهی به مناسب سازی معابر تربت حیدریه، خطری در کمین کم توانها

در «رویدادی بی‌سابقه»، یک ستاره‌ مرده‌ زندگی را از سر گرفت

تصاویر: سیل در دوبی

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

آغاز کشت چغندرقند نشایی در اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره در نانوایی‌های تربت حیدریه فراهم شد

کسب قهرمانی مسابقات دو جام رمضان خراسان رضوی توسط آتش نشان تربت حیدریه

کاهش 36 درصد بارندگی در خراسان رضوی / بحرانی بودن نیمی از دشتهای استان

شکارچی‌های غیرمجاز در رصد کامل محیط زیست تربت حیدریه