آخرین مطالب

سقوط از پل نامردی / شلیک مرگبار به زن جوان جلوی چشمان فرزندانش در حمام خانه حوادث

سقوط از پل نامردی / شلیک مرگبار به زن جوان جلوی چشمان فرزندانش در حمام خانه

  بزرگنمایی:
تازه‌ترین جزئیات پرونده قتل دلخراش یک زن در مقابل چشم فرزندانش را بخوانید.

پایگاه خبری نوید تربت: http://www.navidtorbat.ir

روایت اول: سقوط از پل نامردی

راننده کامیون تا به خودش بیاید، کار از کار گذشته بود. خون با طرح گل لاستیک‌هایش درآمیخته و ردی کشیده بر روی آسفالت به جا گذاشته بود. هیچ‌کس نمی‌دانست چگونه این اتفاق افتاده است. شاهدان تنها مردی را دیده بودند که از پله‌های پل عابر پیاده بالا رفته بود و چند دقیقه آن بالا ایستاده بود و بعد هم بر روی لبه پل آمده و خودش را پایین انداخته بود؛ همین.

در این میان راننده کامیون بخت برگشته بی‌خبر از‌ همه‌جا‌ که چه در انتظارش هست، در نزدیکی پل واقع در سه‌راه فردوسی قرار داشت که آن اتفاق نامیمون رقم خورد. اگرچه سر متوفی زیر چرخ‌های کامیون متلاشی شده بود اما آنچه از ظاهر امر پیدا بود، نشان می‌داد که حدودا 30 تا 40 سال دارد.

هر لحظه بر ازدحام مردم و خودروهای عبوری در بزرگراه آسیایی (جاده قوچان) افزوده می‌شد. انگار هیچ‌کس نمی‌خواست تماشای این صحنه دل‌‌خراش را از دست بدهد. زمانی نگذشت که صدای جیغ آژیر چند خودرو پلیس سیل جمعیت را شکافت و مأموران در قاب این صحنه قرار گرفتند.

موضوع خیلی زود جمع‌و‌جور شد و مأموران پلیس جسد متوفی را به پزشکی قانونی انتقال دادند و عبور و مرور در بزرگراه آسیایی به حالت عادی بازگشت. اگرچه که هنوز برخی از مردم در محل ایستاده بودند و درباره آنچه که چند دقیقه پیش دیده بودند با هم صحبت می‌کردند.

 

روایت دوم: در پی یافتن «اصغر»

بر اساس تحقیقات صورت گرفته کارآگاهان پلیس، اطلاعاتی به دست آمده بود که نشان می‌داد «اصغر» هم‌ولایتی مقتول و شوهرش بوده است. او بعد از ارتکاب جنایت فرار کرده و به ناکجا‌آباد گریخته بود. مشخصات هویتی و ظاهری‌اش بنا بر مستندات ثبتی به همه گشت‌های پلیس داده شده و راه‌های مواصلاتی هم زیر چتر بررسی‌های پلیس بود تا مبادا این قاتل خطرناک از مشهد بگریزد.

می‌گفتند او 40 ساله است و دو فرزند دارد. گویا از قبل هم با خانواده مقتول اختلافاتی داشته است اما چه انگیزه‌ای موجب شده تا این فرد دست به اسلحه بشود و جنایتی وحشتناک را رقم بزند موضوعی بود که کارآگاهان پلیس در پی یافتن آن بودند.

همه‌چیز در هاله‌ای از ابهام بود که رگه‌هایی از حقیقت این ماجرای وحشتناک پیدا شد.

 

روایت سوم: حمام خون

خودش را به داخل حمام انداخت تا در گوشه‌ای پناه بگیرد. صدای مرد اما بلند بود و سراغ او را می‌گرفت. سر و صدای فرد مهاجم اما با گریه‌های فرزندان معصومش درآمیخته شده بود. دستش اما از خون‌ریزی شدید که گلوله در آن جاخوش کرده بود گرخت شده بود. ضربان قلبش تند می‌زد و اجازه نفس کشیدن به او نمی‌داد. اگرچه بچه‌ها به پای مرد سنگ‌دل افتاده بودند اما سایه‌ شومش روی شیشه در حمام افتاد.

در که باز شد خزید به گوشه‌ای و دست سالم خود را به نشانه اینکه مرد به او رحم کند بالا آورد. بچه‌ها هم به دست و پای مهاجم افتاده بودند و بی‌امان گریه می‌کردند. به یک‌باره صدای مهیب شلیک تیر در حمام پیچید. یک شلیک، دو شلیک...

گوش همه هوا گرفته بود و صداها به صورت به‌هم‌ریخته در گوش می‌پیچید. مرد سنگ‌دل بلافاصله فرار کرد. بدن نیمه جان زن اما غرق در خون وسط حمام افتاده بود. فرزند 5‌ساله‌اش خود را روی سینه مادر انداخته بود و دو فرزند دیگر به دری می‌زدند تا مانع از مرگ مادرشان بشوند.

گلوله‌ها به سینه مادر جوان نشسته بود و تا همسایگان بیایند و موضوع به اورژانس خبر داده شود، دیگر کار از کار گذشته بود.

 

روایت چهارم: جنایتی از پس یک خودکشی

اگرچه سرش متلاشی شده بود اما بررسی اثر انگشتش هویت او را فاش کرد. نام «اصغر»، 40 ساله اهل یکی از روستاهای اطراف مشهد، متأهل و صاحب دو فرزند.

به دست آمدن این اطلاعات از جسد مرد جوان هویت اصلی او را نیز فاش کرد. سرنخی که حاکی از خبری وحشتناک بود. اگرچه احتمالاتی در ابتدای این پرونده از سوی مرجع قضایی در نظر گرفته شده بود اما تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی مهر تأییدی بود بر هویت اصلی متوفی.

متوفی درست ساعتی پس از ارتکاب جنایتی وحشتناک به زندگی خود پایان داده بود. پرونده‌ای که کارآگاهان پلیس تا همین چند دقیقه پیش در پی یافتن عامل اصلی قتل بودند. قتلی دلخراش که در برابر چشمان فرزندان یک زن در منطقه طبرسی شمالی اتفاق افتاده بود و شیرازه یک خانواده را از هم پاشیده بود.

 

روایت پنجم: ارتباط دو پرونده خودکشی و قتل با یکدیگر

انگار همه‌چیز با هم ارتباط داشت. عامل خودکشی روی پل مقابل بیمارستان طالقانی با پرونده قتل زن جوان در طبرسی شمالی 58.

ماجرای این پرونده‌های درهم گره خورده درست از صبح روز 24 مرداد ‌در خانه‌ای ویلایی آغاز شد. خانه‌ای که آبستن جنایتی دلخراش و وحشتناک شد. مردی 40 ساله به هویت اصغر در پی اختلاف قبلی با زنی جوان به سراغ او می‌رود. متهم منتظر می‌ماند تا شوهر زن از خانه خارج شود و سپس نقشه خود را عملی می‌کند.

به محض اینکه زنگ خانه زن به صدا درمی‌آید فرزند 5‌ساله او در را باز می‌کند اما به محض دیدن مرد جوان در را می‌بندد و هراسان وارد خانه می‌شود. صدای نعره‌های مرد عصبانی در کوچه می‌پیچید. اهالی خانه که زن 35 ساله ‌به همراه دختر 16‌ساله و دو پسر 13 و 5 ساله بودند در ورودی اتاق را قفل می‌کنند و در گوشه‌ای پناه می‌گیرند.

مرد اما دست‌بردار نبوده و از دیوار بالا رفته و خود را داخل حیاط خانه می‌اندازد. تا آن‌لحظه هیچ‌کس نمی‌دانست چه در سر این فرد مهاجم است. کم‌کم همسایه‌ها هم بیرون آمده بودند اما خبر از گزارش مردم به پلیس نبود. گویا قرار بود همه‌چیز دست به دست هم بدهد تا آن اتفاق شوم در این خانه رقم بخورد.

مرد که در را به روی خودش قفل می‌بیند از پشت پنجره اسم زن را صدا می‌زند که در این لحظه یکی از فرزندان پشت شیشه می‌آید. مرد اما مجدد زن را صدا می‌زند. زن جوان شاید با این قصد که مرد آشنا او را ببیند و حرفش را بزند و برود خود را پشت شیشه می‌رساند. در یک لحظه مرد با اسلحه‌ای که در دست داشته به سمت زن نشانه می‌رود و تیری به سمت دست او شلیک می‌کند.

با وجود شنیده شدن صدای شلیک تیر بازهم کسی موضوع را به پلیس اطلاع نمی‌دهد. حالا زن جوان به همراه فرزندانش خود را به اتاق انتهایی خانه می‌اندازند و در را هم قفل می‌کنند. مرد مهاجم هم شیشه را شکسته و به هر زوری هست وارد خانه می‌شود.

زن که خون زیادی از او رفته بود وارد حمام شده و در را هم قفل می‌کند. در این لحظه زور مرد خشمگین بر توان فرزندان زن می‌چربد در اتاق باز می‌شود. حتی گریه‌های ناشی از ترس و وحشت کودکانی که به پای مرد افتاده بودند هم کارساز نمی‌شود و او در نهایت خود را به حمام می‌رساند و تراژدی تلخ در برابر چشمان دختر 16 ساله و برادران 13 و 5 ساله‌اش رقم می‌خورد.

شلیک دو تیر مستقیم به سینه مادرجوانشان، او را زمین‌گیر و بعد از چند دقیقه کوتاه کارش را تمام می‌کند. مرد که کودکان او را به نام اصغر می‌شناسند و در این میان مدام صدایش می‌کردند بلافاصله پا به فرار می‌گذارد.

ساعتی از این ماجرا نمی‌گذرد که اصغر خودش را از روی پل مقابل بیمارستان طالقانی‌‌ پایین می‌اندازد و به زندگی‌اش پایان می‌دهد.

 

روایت آخر: هویت قاتل مشخص شده است

بازپرس شعبه ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه2 مشهد که از ابتدای تحقیقات به این پرونده ورود پیدا کرده است روز گذشته در تشریح دیگر ابعاد این جنایت وحشتناک گفت: متهم(متوفی) با مقتول و شوهرش هم‌ولایتی و اهل یک روستا بوده‌اند. این فرد با مقتول و شوهرش رفت‌و‌آمد خانوادگی داشته است و بر سر اختلافاتی که با مقتول از چندی قبل پیدا کرده دست به این جنایت زده است.

قاضی محمود عارفی‌راد افزود: خودکشی متهم در بزرگراه آسیایی درست ساعتی پس از ارتکاب این جنایت اتفاق افتاد اما با توجه به حجم جراحت وارد شده به سر قاتل که زیر چرخ‌های یک دستگاه کامیون متلاشی شده بود، هویت او مشخص نبود تا اینکه انگشت‌نگاری هویت او را بر ملا کرد.

این مقام قضایی مشهد ادامه داد: اسلحه‌ای که قاتل با آن دست به این جنایت دل‌خراش زده است هنوز کشف نشده و تحقیقات کارآگاهان پلیس درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: رکنا


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

آغاز کشت چغندرقند نشایی در اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره در نانوایی‌های تربت حیدریه فراهم شد

کسب قهرمانی مسابقات دو جام رمضان خراسان رضوی توسط آتش نشان تربت حیدریه

کاهش 36 درصد بارندگی در خراسان رضوی / بحرانی بودن نیمی از دشتهای استان

شکارچی‌های غیرمجاز در رصد کامل محیط زیست تربت حیدریه

استقبال دانش‌آموزان کنکوری تربت حیدریه از قرائت‌خانه‌های آموزشگاهی

امام‌جمعه تربت‌حیدریه: تلاش دشمن برای کشاندن ما به میدان جنگ در منطقه ناکام است

توسعه گردشگری سلامت در شهرستان‌مرزی خواف

ترمز بریدن تریلر در جاده "کوهسرخ" خراسان رضوی حادثه مرگبار آفرید

در پاسخ حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان نباید از رهبری جلو بزنیم

گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در تربت حیدریه از نگاه دوربین

رژیم صهیونییستی غریقی که به هر چیزی چنگ می زند

رژیم غاصب صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

اختصاص بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی و پایین ترین نرخ بیکاری به خراسان رضوی

تصاویر: دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری

کاهش ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان/ افزایش حیوان گزیدگی در تربت‌حیدریه/ نیاز منطقه به 30 متخصص/ راه‌اندازی پایگاههای اورژانس نسر و رودمعجن / آغاز احداث ساختمان اورژانس بانوان