بزرگنمایی:
در عصر کنونی، روابط عمومیها با وجودی که تحت تاثیر تحولات نوین جهانی قرار گرفتهاند، در عین حال خود بسترساز این تحولات نیز به شمار میروند.
پایگاه خبری نوید تربت:www.navidtorbat.ir
نماینده روابط عمومی های مناطق نفتی جنوب و شمال شرق کشور: در عصر کنونی، روابط عمومیها با وجودی که تحت تاثیر تحولات نوین جهانی قرار گرفتهاند، در عین حال خود بسترساز این تحولات نیز به شمار میروند.
به گزارش نوید تربت، در آستانه روز جهانی ارتباطات و هفته گرامیداشت روابط عمومی ، نشست مشترک مدیران روابط عمومی مناطق 37 گانه کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و تعدادی از مدیران ستادی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیر روابط عمومی شرکت نفت منطقه تربتحیدریه، در این نشست به نمایندگی از 11 منطقه خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سبزوار، زاهدان، چابهار، هرمزگان، شاهرود، گلستان و ساری، به بیان چالشها، نکته نظرات و پیشنهادات دریافتی از سوی روابط عمومی مناطق یاد شده، پرداخت.
علی نیرویی گفت: با ظهور رسانههای نوین، سازمانها نیز به تبع آن پیچیدهتر شده و به همان نحو، شیوه برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان در سازمانها نیز، سختتر شد.
مسوو شورای هماهنگی روابط عمومی های تربت حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی برای مسوولان بالادستی و تصمیم آفرین کشور بیشتر مشخص میشود که بدانند و با این واقعیت کنار بیایند که روابط عمومیها در حالت پوستاندازی در مسیر جاری و بدون بازگشت توسعه، تحول و نوآوری قرار گرفتهاند.
وی ادامه داد: امروز دیگر اصل متقن "مشتریمداری" تنها محدود به عرصههای اقتصادی نمیشود بلکه عرصههای دیگر و از جمله سیاسی و فرهنگی را نیز شامل شده و لذا مدیران دستگاهها و سازمان ها، چارهای جز تقویت روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین خود و مردم، ندارند.
مدیر روابط عمومی شرکت نفت منطقه تربتحیدریه در معرفی شورای هماهنگی روابط عمومی این شهرستان به عنوان یک تجربه موفق، گفت: این شورا از سال 1382 پایهگذاری و تاکنون در قالب کارگروههای تخصصی، اقدامات موثر و خوبی در عرصه روابط عمومی انجام دادهاست.
نیرویی افزود: برپایی همایش و نشست مشترک و نیز برگزاری دورههای آموزشی، از جمله فعالیتهای شورا میباشد که با اتکا به توان مدیران روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی این خطه، با موفقیت انجام شدهاست.
قابل ذکر است روابط عمومی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه برای هفتمین سال متوالی موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر مناطق 37 گانه کشور شد.