آخرین مطالب

روایتی از درخواست روحانی برای «اختیارات بیشتر» / هلند: به اینستکس می پیوندیم / استراماچونی در استقلال؟ خواندنی ها

روایتی از درخواست روحانی برای «اختیارات بیشتر» / هلند: به اینستکس می پیوندیم / استراماچونی در استقلال؟

  بزرگنمایی:
در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

پایگاه خبری نوید تربت: Navidtorbat.ir

انتقاد از سیگار کشیدن خانم ها: مگر خودکشی کلاس گذاشتن است؟ --- احمد حسن زاده، امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از سیگار کشیدن خانم‌ها گفت: "امروز برخی خانم‌ها سیگار کشیدن را برای خودشان کلاس می‌دانند، از این کار تعجب می‌کنم". حسن‌زاده سپس سوال کرد: "عقل و منطق کجا رفته؟ مگر خودکشی کلاس گذاشتن است؟". به گفته امام جمعه کیش مصرف دخانیات موجب بالا رفتن فشار خون می‌شود و گفت: "این نهایت بی‌کلاسی یک انسان است که خودش را از بین ببرد و بخواهد بگوید من یک فرد متمدن هستم، الله‌اکبر از این افکاری که امروز در ذهن برخی ورود کرده است."

استراماچونی در استقلال؟ --- تسنیم نوشت: آندره‌آ استراماچونی با قراردادی دو‌ساله هدایت استقلال را به عهده گرفت و این مربی سه دستیار خارجی شامل؛ کمک مربی، مربی بدنساز و آنالیزور در کادر فنی خواهد داشت.

شفر تهدید به شکایت به فیفا کرد --- وینفرد شفر، سرمربی سابق تیم استقلال تهران در یک پست اینستاگرامی تهدید کرد که از استقلال بخاطر عدم انجام تعهداتش به فیفا شکایت خواهد کرد. شفر نوشته است که پس از مشاوره با وکلایش و به نتیجه نرسیدن درخواست‌های خودش و دستیارانش برای حل و فصل موضوع این تصمیم را گرفته است.

تحریم‌های تازه آمریکا علیه صنعت پتروشیمی ایران / رویترز: نمادین است --- وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای از اعمال تحریم هایی تازه علیه شماری از شرکت های وابسته به بخش پتروشیمی ایران خبر داده است. تحلیلگران به خبرگزاری رویترز گفته‌اند تحریم‌های دولت آمریکا علیه بخش پتروشیمی ایران که امروز اعلام شد تا اندازه زیادی نمادین هستند و اثر چندانی ندارند.

اولین شکست ایران در لیگ ملت‌ها --- تیم ملی ایران در بازی نخست هفته دوم لیگ ملت‌های #والیبال با نتیجه 2-3 به برزیل باخت و یک امتیاز گرفت. ایران در بازی امروز با آرژانتین بازی می‌کند.

روسیه: ایران درخواست خرید S400 نداشته --- معاون نخست وزیر روسیه گفته است که ایران تا کنون درخواستی برای خرید سامانه موشکی S-400 از روسیه نکرده است. پیشتر، برخی منابع خبری گزارش کرده بودند که تهران خواستار دریافت این سامانه شده بود اما مسکو این درخواست را رد کرده است.

ترزا می رسما از رهبری حزب محافظه کار کناره گیری کرد --- ترزا می، نخست وزیر بریتانیا امروز رسما از رهبری حزب محافظه کار کناره گیری کرده، اما تا انتخاب جانشین همچنان نخست وزیر باقی خواهد ماند. خانم می دو هفته پیش خبر استعفایش را اعلام کرد. او از این که نتوانسته خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را به سرانجامی برساند عمیقا ابراز تاسف کرد.

تبلیغ "اخذ ویزای تضمینی" ممنوع شد --- اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، تبلیغ برای گرفتن ویزای تضمینی را غیرقانونی اعلام کرد و آژانس های مسافرتی را از اقدام در این مورد منع کرد. این اداره نسبت به "سودجویی و برخی سوء استفاده های مالی" برای اخذ ویزای تضمینی هشدار داده است.

آتش‌سوزی در مراتع بهبهان «مهار شد» --- محمد حری، فرماندار شهر بهبهان، خبر داد که آتش‌سوزی در مراتع اطراف این شهر «مهار شده است». حری گفت: «آتش در همه مناطق درگیر در بهبهان مهار شده، ولی به دلیل تراکم پوشش گیاهی، مراتع مستعد شعله‌ور شدن آتش هستند.»

روایت واعظی از درخواست روحانی برای «اختیارات بیشتر» --- محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی، روز جمعه در دفاع از ایده اعطای «اختیارات بیشتر» به ریاست جمهوری چنین اظهار نظر کرد که با قدرت و اختیار بیشتر رئیس جمهور می‌تواند «درباره مسائل سریع تصمیم بگیرد». وی گفت: «رئیس‌جمهور باید بتواند درباره مسائل سریع تصمیم بگیرد، لذا اگر مسئله را تحت این عنوان مطرح کردند، به همین خاطر است.»

گفت‌وگوی نتانیاهو با شینزو آبه در آستانه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران --- بنیامین نتانیاهو در توییتر خود نوشته است: «نخست وزیر نتانیاهو با نخست وزیر ژاپن، شینزو آبه تلفنی گفتگو کرد. نخست وزیر نتانیاهو لزوم ادامه فشار علیه ایران، برای متوقف ساختن رفتار خصمانه‌اش در منطقه را تصریح کرد.»

هلند: به اینستکس می پیوندیم --- دولت هلند در پاسخ به پرسشهای پارلمان این کشور پیرامون اقدامات اتحادیه اروپا در مقابله با تحریمهای آمریکا علیه ایران، در نامه ای به تاریخ چهارشنبه 5 ژوئن (15 خردادماه) به سران نهاد قانونگذاری این کشور که در تارنمای رسمی دولت منتشر شد، ضمن اعلام حمایت از اینستکس، از برنامه خود برای سرمایه گذاری و پیوستن به این سازوکار مالی اروپایی خبر داد.

ارائه گزارش حملات فجیره به شورای امنیت: احتمالا توسط یک عامل دولتی انجام شده --- عربستان و امارات با ارائه گزارشی به شورای امنیت در عین حال به نام هیچ کشوری در ارتباط با حادثه الفجیره اشاره نکردند. امارات به شورای امنیت گفته است یک «عامل دولتی» به احتمال زیاد در پس این حادثه است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

آغاز کشت چغندرقند نشایی در اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره در نانوایی‌های تربت حیدریه فراهم شد

کسب قهرمانی مسابقات دو جام رمضان خراسان رضوی توسط آتش نشان تربت حیدریه

کاهش 36 درصد بارندگی در خراسان رضوی / بحرانی بودن نیمی از دشتهای استان

شکارچی‌های غیرمجاز در رصد کامل محیط زیست تربت حیدریه

استقبال دانش‌آموزان کنکوری تربت حیدریه از قرائت‌خانه‌های آموزشگاهی

امام‌جمعه تربت‌حیدریه: تلاش دشمن برای کشاندن ما به میدان جنگ در منطقه ناکام است

توسعه گردشگری سلامت در شهرستان‌مرزی خواف

ترمز بریدن تریلر در جاده "کوهسرخ" خراسان رضوی حادثه مرگبار آفرید

در پاسخ حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان نباید از رهبری جلو بزنیم

گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در تربت حیدریه از نگاه دوربین

رژیم صهیونییستی غریقی که به هر چیزی چنگ می زند

رژیم غاصب صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

اختصاص بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی و پایین ترین نرخ بیکاری به خراسان رضوی

تصاویر: دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری

کاهش ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان/ افزایش حیوان گزیدگی در تربت‌حیدریه/ نیاز منطقه به 30 متخصص/ راه‌اندازی پایگاههای اورژانس نسر و رودمعجن / آغاز احداث ساختمان اورژانس بانوان