آخرین مطالب

هدف؛ تخریب پل‌های احتمالی پیش رو! / مدعیان غیب گویی که آن 4 ترور را فراموش کرده‌اند سیاسی

هدف؛ تخریب پل‌های احتمالی پیش رو! / مدعیان غیب گویی که آن 4 ترور را فراموش کرده‌اند

  بزرگنمایی:
فراتر و عجیب تر از آنکه این ماجرا را به آن فرد نیامده –بایدن- نسبت می دهند، دست بریقه مسولان خود مان دارند. نه از این رو که کاستی کجا بود و از کدام حفره، ضربه خوردیم بلکه به مذاکره احتمالی آینده گره و به مذاکره کنندگان طعنه می زنند و توهین می کنند.

پایگاه خبری نوید تربت:www.navidtorbat.ir
فراتر و عجیب تر از آنکه این ماجرا را به آن فرد نیامده –بایدن- نسبت می دهند، دست بریقه مسولان خود مان دارند. نه از این رو که کاستی کجا بود و از کدام حفره، ضربه خوردیم بلکه به مذاکره احتمالی آینده گره و به مذاکره کنندگان طعنه می زنند و توهین می کنند. یادشان نیست اما که ترور چهار دانشمند هسته ای در زمانی اتفاق افتاد که کار به دست خودشان بود و از مذاکره جز بیانیه خوانی- به قول ولایتی- خبری نبود اما امروز چه غیب گویی ها و عیب جویی ها که نمی کنند. حتی آن آقای رکورد دار مطالب تکذیب شده، باز مطلبی می دهد که از سوی یاران خودش هم تکذیب می شود!

غلامرضا بنی اسدی روزنامه نگار خراسانی در مطلبی  در انتخاب به اهداف ترور شهید فخری زاده و کسانی که از این ترور برای رسیدن به مقاصد جناحی بهره برداری می نمایند پرداخته است. وی ضمن یادآوری اینکه 4 ترور گذشته دانشمندان هسته زمانی اتفاق افتاد که دولت دست خود این ها بود و برجامی در کار نبود می نویسد: شهادت شهید فخری زاده، اوج دشمنی صهیونیست ها با ایران است. هم امنیت ما را هدف گرفتند و هم سلامت ما را. مگر نه این که به گفته وزیر دفاع او مسئول تولید کیت های تشخیص کرونا و پروژه ای در موضوع دفاع از سلامت مردم بود؟ آنان سلامت ما را هم هدف قرار داده اند و ورای این دو انگار می خواهند ما را به بازیی تحریک کنند که میدانش را خود آراسته و نوع بازی را طراحی کرده و مهره های خود را هم – یقینا- چیده اند.

هم افزایی عبری- عربی- ترامپی، که این روز ها قله یخی آن بیش از همیشه خود را نشان می دهد می خواهند ما را وارد معرکه ای تازه کنند. گواهش هم همین فضای مجازی است و هزاران کانال و گروه و میلیارد ها کلمه و تصویری که با نیت های متضاد، از صد در صد خیر تا صد در صد شر، دارد تولید و منتشر می شود. از همین زاویه، فضای مجازی، را نگاه کنید! پست های متعدد از افراد گوناگون صاحب نام یا غیر نامی را رصد فرمایید!

فکر می کنم داریم به بیراهه می رویم در موضوع شهادت دکتر محسن فخری زاده. تروریست های صهیونیستی، این سرپنجه های شوم امپریالیسم آمدند، زدند و ما به جای این که به آنان بپردازیم و دگر باره در پرتو خون شهید، جنایت کرداری آنان را نشان دهیم، آمده ایم و یقه خودمان را چسبیده ایم. معلوم است وقتی "خوددرگیری" داشته باشیم، آنان می زنند و می روند حال آنکه باید با همه توان به تعقیب دشمن بپردازیم و عملا حالی شان کنیم که "زمان بزن دررویی تمام شده است". ما به کلام روشن رهبر انقلاب امید داریم که "اگر یکی بزنند، ده تا می خورند" برای این هم همه ظرفیت ها باید در مسیر درست فعال شود.

نباید انرژی مان در دعواهای بی حاصل داخلی و در سویه گیری های غلط انگشت های اشاره به سمت همدیگر هدر برود. نباید دشمن اصلی را و گرای کانون توطئه را گم کنیم. در همین ماجرا هم مقام معظم رهبری به درستی و دقت ادامه مسیر را نشان دادند؛ "دو موضوع مهم را همه‌ دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخش هائی که وی بدان ها اشتغال داشت." فکر می کنم برای همه، نقشه راه روشن است مگر برای کسانی که خواب های دیگر می بینند و از خون شهید هم می خواهند ابزاری بسازند برای تفرقه و از این کوچه رسیدن به قدرت. غافلند از این که "تفرقه" همه ما را می شکند. این نوع رفتار دست دشمن را بازتر می کند که از میان صفوف ما بگذرد و تیغ در جان مان نهد.

در بررسی فضای مجازی، علاوه بر "غفلت نویسی های ناشیانه" برخی ها با نیت خوب، به راحتی می توان طعم "کلماتِ آلبانی نوشته" را هم احساس کرد که می خواهند قربانی جشن خود را هم به دست خود ما و از میان خودما انتخاب کنند. باز بخوانید نوشته ها را!

فراتر و عجیب تر از آنکه این ماجرا را به آن فرد نیامده –بایدن- نسبت می دهند، دست بریقه مسولان خود مان دارند. نه از این رو که کاستی کجا بود و از کدام حفره، ضربه خوردیم بلکه به مذاکره احتمالی آینده گره و به مذاکره کنندگان طعنه می زنند و توهین می کنند. یادشان نیست اما که ترور چهار دانشمند هسته ای در زمانی اتفاق افتاد که کار به دست خودشان بود و از مذاکره جز بیانیه خوانی- به قول ولایتی- خبری نبود اما امروز چه غیب گویی ها و عیب جویی ها که نمی کنند. حتی آن آقای رکورد دار مطالب تکذیب شده، باز مطلبی می دهد که از سوی یاران خودش هم تکذیب می شود!

در این فضای غبار آلود و هیجان زده است که مسئولان باید تدبیر کنند. در این هنگامه که هر کداممان – به حق- می خواهیم انتقام گرفته شود، "امنیتی مردان" ما باید بهترین تصمیم را بگیرند و در درست ترین زمان و راهبردی ترین مکان، انتقام بگیرند. عیار کار هم در عقلانی ترین تصمیم در هیجانی ترین فضا سنجیده می شود. در شرایط عادی که افرادی چون ما مردم معمولی هم بر مدار عقل حرکت می کنیم. ما به نهاد های امنیتی باور داریم. ترور های هر از گاه در کشوری که بسیاری تفنگ ها به سوی آن نشانه رفته است از عظمت کار سربازان گمنام امام زمان نمی کاهد فقط مسولیت شان را سنگین و شرایط را سخت تر می کند. آنان هم مردان روز های سخت اند و اهل عمل به تکلیف. ما باید حواس مان به این باشد که خود عرصه را بر آنان تنگ نکنیم با هیجانی تر کردن فضا. با تفرقه انگیزی و غبار افزایی. با رفتار هایی که عملا آنان از پیش خوانده و پاتکش را هم طراحی کرده اند. اجازه بدهیم تا سربازان گمنام امام زمان به موقع، ضربه را بزنند.

هدف؛ تخریب پل های احتمالی پیش رو !

غلامرضا بنی اسدی: روزنامه‌نگار

http://https//t.me/navidtorbatkabar


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

کشت گندم و جو دیمی در بیش از4500 هکتار اراضی بخش رخ تربت حیدریه

خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا

پدیده جدید راه خواری در پارک پیشکوه تربت حیدریه+ جوابیه

بورسیه رتبه های زیر هزار کنکور برای پنجمین سال متوالی توسط خیر نیک اندیش تربتی

همه خدمات پیشگیری و درمان هاری به‌صورت کاملآ رایگان انجام می‌شود

رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری های شهرستان زاوه شکسته شد

رفع تداخل بیش از 21هزار هکتار اراضی شهرستان مه ولات

آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟ / جعبه پاندورا باز شد

افزایش 51 درصدی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان

شرایط جدید بنیاد مسکن برای تامین قیر رایگان به زیان روستاهای محروم است

جاذبه های چشم‌نواز بهاری محیط زیست خراسان رضوی

نقش مؤثرشرکت نفت منطقه تربت حیدریه در تامین پایدار سوخت خراسان جنوبی

بی توجهی به مناسب سازی معابر تربت حیدریه، خطری در کمین کم توانها

در «رویدادی بی‌سابقه»، یک ستاره‌ مرده‌ زندگی را از سر گرفت

تصاویر: سیل در دوبی

نشست‌های شورای اداری باید خروجی داشته باشد/ جهش تولید با کار ظاهری محقق نمی‌شود / مردم از رفتار برخی کارمندان گلایه دارند/ عقب افتادگی سیاسی دلیل اصلی عقب ماندگی منطقه تربت حیدریه است

افزایش تعرفه ویزیت پزشکان و مسدود شدن سامانه بیمه سلامت

مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه شتاب می گیرد

تاثیر تصمیم‌سازی سیاسی در تامین آب صنایع تربت‌ حیدریه

پیش‌بینی برداشت 300 تن کلزا از اراضی کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

بر طرف شدن مشکل راه ورودی و خروجی بیمارستان راشد زاوه

راننده خودروی حامل سوخت قاچاق در آتش سوخت

فقدان ویترین جذاب برای معرفی داشته‌های شهرستان/ کمربندی و زیان آن به اقتصاد گردشگری تربت حیدریه / کمبود سرویس بهداشتی / عرضه نامناسب سوغاتی شهرستان به گردشگران

تصاویر: مزرعه عروسک‌ها

آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند روستایی و عشایری

توزیع بیش از 902 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در سال گذشته

ساختمان 89 ساله اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد

تصاویر: در خطر انقراض

اضافه شدن دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی به دانشکدۀ پرستاری و مامایی تربت حیدریه

یدیعوت احارونت: انتظار نمی‌رود پاسخ اسرائیل شامل اقدام نظامی در خاک ایران باشد / آمریکا بر اسرائیل برای جلوگیری از کشیده شدن به یک جنگ منطقه‌ای فشار می‌آورد

95 درصد جمعیت رشتخوار به تولید پسته مشغول هستند

چند حقیقت شگفت انگیز درباره هوش حیوانات که نمی دانستید

رضا نصری: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می‌خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

افزایش بیش از 48 درصد میزان باراندگی در تربت‌حیدریه

تصاویر: مسابقات کشتی چوخه در گود زینل خان

رونق اقتصادی برای دست‌اندرکاران نوغان‌دار خراسان رضوی

توزیع 350 سبد غذایی بین زنان باردار تربت حیدریه

عطار نیشابوری مسافر هفت شهر عشق که سیمرغ را تا قاف پرواز داد

سه ویرانه باستانی شگفت‌انگیز که شاید نام آنها را نشنیده باشید

طبق قرارداد بازارچه آداک یک سازه موقت است/ پایان قرار داد، عدم تمکین سرمایه گذار و ورود سازمان بازرسی به پرونده/ اصرار سرمایه گذار بر ادامه تصرف غیر قانونی بازارچه/ احداث پارکینگ طبقاتی/ برگزاری مزایده برای واگذاری مغازه ها/ راهی جز پلمپ بازارچه آداک نداشتیم/ با یک قرارداد شفایی از کسبه ماهی 231 میلیون تومان دریافت می کنند/ چاره ای جز رسانه ای کردن برایمان باقی نماند

بخش زیادی از معضلات جامعه با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می شود

گزارش تصویری؛ نگاهی متفاوت به برگزاری نماز عید فطر از دریچه لنز دوربین

اگر جلوی پروژه‌های سدسازی ترکیه گرفته نشود، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با آسیب جدی مواجه می‌شوند

رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دین‌داری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و نباید کوتاهی کنیم

10 مورد از سردترین شهرهای جهان؛ سردترین شهر دنیا در کدام کشور قرار دارد؟

صدور 118 موافقت اصولی و پروانۀ بهره‌برداری مراکز درمانی در منطقه تربت حیدریه

افتتاح اولین واحد تولید مرغ تخمگذار در شهرستان رشتخوار

پیش بینی اشتغال 697 نفر در شهرستان تربت حیدریه

برگزاری نماز عید فطر در میدان بسیج و ورزشگاه آزادی شهرک ولیعصر تربت حیدریه